להתראות בעונה הבאה. מ.ס אשדוד סיימה עונה בהפסד 2:1 לקרית-שמונה

משחק שגם לא נחשב כמעט לפרוטוקול. אשדוד נוצחה 2:1 אבל יזכרו בעיקר את שילוב שחקני הנוער במשחק. להתראות בעונה הבאה
להתראות בעונה הבאה. מ.ס אשדוד סיימה עונה בהפסד 2:1 לקרית-שמונה
חוגגים שער. (צילום" טוטו פוטו)

עכשיו זה תם ונשלם. הולכים לים ומשם לעונה הבאה. מ.ס אשדוד סיימה אומנם בהפסד 2:1, אבל זה היה משחק אפילו לא "לפרוטוקול". משחק שמסמן רק את סיום העונה. אולי בעצם נזכור אותו, או יזכרו אותו, שלושת שחקני הנוער שקיבלו דקות משחק ראשונות בליגת העל, גל אביב, גיל כהן וטל שיטרית, שנכנסו והוסיפו הרבה כח למשחק. תזכרו את השמות. גם עומר אגוזי קיבל הזדמנות ראשונה בשער בליגת העל.

בדקה ה-40, עירוני ק”ש עלתה ל-0:1. נייג’ל האסלבנק העביר כדור רוחב, שפגע בבלם אשדוד ניר ברדע, ונכנס. עברו רק 2  דקות ועירוני ק”ש עלתה ל-0:2נ. עוד כדור רוחב  של האסלבנק  הגיע אל מוחמד שכר ברחבה שבעט, הכדור שלו נהדף מהמשקוף ועידו דוידוב היה במקום לכדור החוזר לכבוש.

יוסי מזרחי התחיל להכניס את שחקני הנוער הצעירים שרצו מאוד להוכיח ורצו על הדשא בלי הפסקה. בדקה ה-דקה 53, מ.ס. אשדוד צימקה את התוצאה ל-1:2, אור אינברום במבצע נהדר שחרר בעיטה חזקה מצד שמאל שהכניעה איתמר ניצן. בדקה ה-90 קבע השופט שגיא ברמן פנדל שלא היה .השופט הסיף עוד חטא על פשע והוציא צהובים לעמית ביטון וטום בן זקן, האסלבנק בעט ואגוזי עצר מצוין.

מועדון ספורט אשדוד: עומר אגוזי, טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, שחר פיבן (,גל אביב, 46) אביב סולומון (גיל כהן, 73), בן אל אדרי, תום מונד (טל שיטרית, 58), אור אינברום, חן עזריאל, דין דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך