מכבי אשדוד תארח בחמישי לקרב צמרת את הפועל ת"א

מכבי אשדוד/באר טוביה תנסה לשמור בחמישי על הרצף הביתי (12 ניצחונות) מול הפועל ת"א שמגיעה אחרי ניצחון מרשים על האלופה בתחילת השבוע (20:55, SPORT5).
מכבי אשדוד תארח בחמישי לקרב צמרת את הפועל ת"א

היכל הקריה באשדוד יארח בחמישי מפגש שבהחלט עשוי לחזור על עצמו פעם נוספת בפלייאוף, כאשר מכבי אשדוד/באר טוביה המקומית תתמודד מול הפועל "SP מצר" ת"א (20:55, שידור משולב בערוץ SPORT5, שופטים: כפיר מועלם, עופר מנהיים, אורי שלהבי).

במחזור שעבר התאוששה מכבי אשדוד מההפסד בבירה וטיפסה למקום השלישי עם ניצחון בית 67:92 על הפועל גלבוע/גליל. "הדולפינים" התפוצצו במחצית השנייה, כשהם נהנים משיאי עונה של ג'ראלד לי (24 נקודות ב-80% מכל הטווחים) ואדם אריאל (16 נקודות וארבע שלשות). קמרון לונג חזר לעצמו אחרי משחק לא טוב נגד האלופה עם 14 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, שהקנו לו את תואר מצטיין המחזור.

מכבי אשדוד ניצחה בכל 12 משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות, כאשר היא עוצרת את שבע האורחות האחרונות בהיכל הקריה על פחות מ-80 נקודות. במחזור שעבר היא שיפרה את ההגנה מרבע לרבע (ספגה 24 נקודות ברבע הראשון, 19 בשני, 16 בשלישי ורק 8 באחרון) ובעשר הדקות האחרונות עצרה את גלבוע/גליל על 3 מ-14 מהשדה ושבעה איבודי כדור.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך