מותג האופנה הוירטואלי פותח סניף באשדוד

מותג האופנה מהמצליחים ביותר בעידן הקניות באינטרנט, פותח מס' סניפים בישראל מתוכם אחד בביג פאשן אשדוד
ישראל אוחיון | יום ראשון - 06/05/18 - 10:21

מותג האופנה עדיקה (Adika) מגיע לאשדוד, אחרי שקמעונאית האופנה שהוקמה על בסיס מסחר מקוון פתחה שני סניפים פיזיים בדיזנגוף סנטר בתל אביב ובקיריון בצפון, כעת היא עומדת לפתוח שני סניפים חדשים בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון שקל.

הסניף הראשון יפתח ביום חמישי הקרוב בקניון הזהב בראשון לציון וישתרע על שטח של כ-250 מ"ר, וסניף נוסף יפתח במתחם ביג פאשן אשדוד במהלך שנת 2018 וצפוי להיות מהגדולים של הרשת.

החברה שהתחילה את השיווק שלה ברשת, והפכה לאתר מצליח שמגלגל עשרות מיליונים בשנה, בעקבות הסחף בעולם בכלל ואצל הישראלים בפרט לקניות באינטרנט, עושה את צעדיה הראשונים במסיר האמיתי, ומציעה חווית קנייה יוצאת דופן.

הסניפים של החברה מושווקים סביב קונספט מתחלף, במסגרתו עיצוב ותפאורת החנות יתחלפו תדיר אחת לכמה שבועות בניסיון לספק לקהל חווית קניה. בכוונת החברה להקים בסך הכל 8 סניפים פיזיים ב-3 השנים הקרובות.

אולי גם זה יעניין אותך

X