רשת Timberland משיקה: קולקציית גברים לאביב-קיץ 2018

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לעונת אביב קיץ 2018 קולקציית אופנה איכותית לגברים, "ירוקה" ומגוונות הכוללת בגדים, נעליים ואקססוריז למראה מושלם ומוקפד. פריטי העונה כוללים דגמים עדכניים וטרנדים המשלבים עמידות ונוחות.
רשת Timberland משיקה: קולקציית גברים לאביב-קיץ 2018

קולקציית הביגוד:

קולקציית הביגוד מתמקדת בשילוב הטרנדים המובילים בעולם האופנה תוך הקפדה על שימוש בבדים וחומרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה. טימברלנד לוקחים ברצינות את התאמת הבדים לטמפרטורות גבוהות ומבטיחים נוחות וקלילות שלא הרגשנו בעבר. לכן, הבגדים עשויים מבדי פשתן וכותנה איכותיים אשר נעימים לגוף וגזרות המתאימות במיוחד תחת העונה החמה.

הקולקציה העשירה והסגנונית כוללת דגמים מגוונים של חולצות מכופתרות ארוכות וקצרות, חולצות פולו קלאסיות ופולו בגזרת SLIM FIT, טישרטים עם סוגי צווארונים שונים: עגול, וי ועוד, מכנסי צ'ינו ארוכים וקצרים וג'ינסים בסגנון טרנדי צעיר ואופנתי במגוון גזרות.

העונה הזו גם כוללת קולקצייה קפסולה מעניינת בהשראת הדפסים גאומטריים צבאיים. בין הפריטים ניתן למצוא: חולצת טי שירט, חולצה מכופתרת ותיק גב.

פלטת הצבעים מתרחבת וכוללת גוונים של ירוק, אדום, בורדו, כחול, תכלת, רויאל ועוד.

קולקציית ההנעלה:

נעלי הגברים של טימברלנד מגיעים לשיאים חדשים גם העונה. קולקציה איכותית ובלתי מתפשרת המתאימה לכל הגברים.

הקולקציה מציגה מספר קטגוריות אשר לכל אחת הייחודיות שלה. נעליים מקצועיות לשטח אשר מתאימות לשימוש רב תכליתי לאורך כל היום, נעלי קז'ואל מעור איכותי ובדגמים מגוונים וקלילים, נעלי קנבס ובד במראה אורבני או במראה אלגנטי, מוקסינים קלאסיים, נעלי סניקרס צבעוניות, סנדלים וכפכפים, נעליים קלאסיות הכוללת את ה'בוטס' – המגף האייקוני של טימברלנד שהפך עם השנים לחוד החנית של המותג וסמל סטייל בעולם האופנה.

"פליירום" – FLYROAM

נעלי ה"פליי רום" הגיעו אלינו בקיץ 2017 ומעונה לעונה הקטגוריה מתחזקת ומציגה נעליים חדשניות שיש להן ביצועים גבוהים וסטייל עתידי. טימברלנד פיתחה קטגוריית נעליים עם טכנולוגיה מהפכנית שיש בה ראיה לעתיד. בנעליים אלו הטמיעו טכנולוגיה חדשנית פורצת דרך בשם ERO CORE המתמקדת בהפחתת המשקל ובגמישות של הנעל. לנעליים יש סוליה גמישה הסופגת זעזועים בשילוב תמיכה פנימית בזן ההליכה על ידי צמצום חומרים מהסוליה והוספת חומרים עמידים יותר אשר מצמצמים חיכוך עם הרצפה ויוצרים שילוב של נוחות מקסימאלית בהליכה כבר מהצעד הראשון. העיצוב החדשני משלב מראה ספורטיבי וסטייליסטי.

החידוש בקיץ הקרוב לקטגוריה זו היא נעליי "FLYROAM GO" (הקיימות גם לנשים) – הנעל היא כמו כפפה לרגל, תומכת במקומות הנכונים, מאווררת, ממש כמו גרב. כמו כן, העיצוב סטייליסטי ועדכני.

BOAT SHOES

קטגוריה בולטת בעונת הקיץ היא נעלי ה – BOAT : נעלי מוקסין קלאסיות עם טאץ' טרנדי בעלות סוליה לבנה. הנעליים מעוצבות בסגנון צעיר ועכשווי המאופיינות במראה המותג ומציעות מגוון רחב של שילובים: גווני חום, אופוויט, צהוב, ירוק בהיר, טורקיז ועוד לצד צבעי קלאסיים.

בנוסף למוקסין הקלאסיות, גם העונה טימברלנד מציגה את נעלי המוקסין האהובות משולבות עם טכנולוגיית ה Sensorflex הידועה שלהם הנקראות: BRADSTREET. טכנולוגיית סנסורפלקס הפכה לשם נרדף לנוחות בלתי מתפשרת ומציגה נעליים המגדירות מחדש את עולם הנוחות עם סוליה של שלוש שכבות המרכיבות את סוליית הנעל. השכבה העליונה, עשויה מחומר מוצק אשר תומך ביציבות הרגל, השכבה השנייה עשויה מחומר אשר קולט ובולם את הזעזועים המתרחשים תוך כדי תנועה ואילו השכבה השלישית והתחתונה העשויה מחומר איכותי רך וגמיש, המתרחב ומתכווץ בהתאם לתנאי השטח ומבטיח נוחות מקסימאלית לכף הרגל.  פלטת הצבעים כוללת צבעים קלאסיים בשילוב צבעים נועזים: טורקיז, כתום ועוד.

בנוסף למוקסינים, טכנולוגיית הSensorflex המוצלחת מגיעה במבחר דגמים נוספים:

  • נעלי נוחותנעליים קלאסיות לשימוש יומיומי לאנשים שמצד אחד חשוב להם המראה האלגנטי והאופנתי ומצד שני חשובה להם הנוחות והעמידות לאורך זמן.
  • נעלי ספורט אלגנטהטכנולוגיה משולבת בנעלים קלילות בעלות מראה ספורטיבי בשילוב של עור ובד, אשר משוות מראה אופנתי אך עם זאת צעיר ואקטיבי.
  • סניקרס הסניקרס האייקוניות מקבלות חידוש משמעותי בהכנסת טכנולוגיית הסנסורפלקס, המראה העכשווי משתדרג לנוחות וביצועים חסרי פשרות. הנעליים מתאימות לעונת הקיץ, עשויות מבדי קנבס נושמים בשילובים של עור ודגש על הדיטיילס. בין הדגמים ניתן למצוא את קטגוריית נעלי בראדסטריט אשר מגיעה במגון צבעים.
  • נעליים אלגנטיותנעליים לאנשי עסקים, לערב ולאירועים. המראה של נעלי הערב משתלב עם טכנולוגיית הסנסורפלקס כך שאין צורך לבחור בין נעל אלגנטית מרשימה לבין נוחות ואפשרות לעמוד זמן רב על הרגליים. אחד מהדגמים המרשימים הם ממשפחת ה– NAPLES נעליים אופנתיות אשר משלבות שני צבעים: כחול כהה וכחול בהיר, שחור ואפור.
  • הייקריםהקטגוריה המסחרית המזוהה עם המותג שינתה את פניה לקראת הקיץ עם הכנסת טכנולוגיית הסנסורפלקס לנוחות הליכה בטיולים. בדי הג'קארד בהייקרים מאופיינים בצבעוניות מתאימה לקיץכחול, אדום, לבן, ועוד.
  • כפכפים וסנדלים דגמים עם טכנולוגיית הנוחות שמתאימים מצוין לימי הקיץ החמימים.

קטגוריה בולטת העונה היא סנדלים וכפכפים. ניתן למצוא מגוון גדול בהתאם לצורך של הקיץ הישראלי. בין הדגמים בקטגוריה: כפכפי עור, כפכפים עם הדפסים וצבעים ועוד.

המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש גם העונה בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד, כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

אקססוריז לגברים:

טימברלנד משיקה לאביב קיץ קולקציית אקססוריז אשר מעניקה מראה מושלם ומוקפד. הקולקציה משתלבת בקולקציית הביגוד של המותג ובאיכויות בלתי מתפשרות של חומרים וגימורים ייחודים. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: חגורות עור איכותיות, תיקי גב עם תמיכה, תיקי נסיעות מפוארים, ארנקי עור משובחים, תיקי צד, כובעים אופנתיים להשלמת הלוק, גרביים ועוד

טווח מחירי ביגוד גברים:

חולצות פולוהחל מ– 299 .

חולצות מכופתרותהחל מ– 299 .

חולצות טישרטהחל מ– 149 .

ג'ינסים  החל מ– 499 .

מכנסייםהחל מ– 449 .

טווח מחירי נעליים לגברים: החל מ– 179 .

טווח מחירי אקססוריז לגברים:

חגורותהחל מ-200 .

תיקיםהחל מ-119 .

ארנקיםהחל מ-199 .

כובעיםהחל מ-129

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך