מנהיגי העתיד של אשדוד

תנועת המחנות העולים מזמינה בקיץ הקרוב את בני הנוער מסיימי, שכבה ט', לקורס הדרכה ומנהיגות קהילתית, בסופו יזכו לתעודת מדריך של משרד החינוך, ויוכלו להנהיג ולהדריך קבוצות ילדים בפעילות והתנדבות בקהילה
מנהיגי העתיד של אשדוד

במהלך הקורס, שאורכו 10 ימים בתנאי שטח ביער נס הרים, ירכשו חניכי הקורס ידע רב בהדרכה, יקבלו כלים לעמידה מול קהל וקבוצה, יעבדו על הביטחון העצמי וכושר המנהיגות. קורס ההדרכה של המחנות העולים מהווה את שיא הפעילות השנתית לשכבה ט', זהו קורס שאליו מתכוננים החניכים חודשים בפעולות והדרכות שעברו במסגרת הפעילות בתנועה.

נעה שמוניס, מדריכה של חוג ד' ממחנה אשדוד ט"ו מספרת, "זו הייתה חוויה מופלאה, שנה שעברה הייתי בקורס עם כל החוג (הקבוצה) שלי, גם היה משמעותית כייף לפגוש אנשים מכל הארץ וגם למדתי כלים ששימשו אותי השנה בהדרכה, אני ממליצה לכולם. תנסו ולא תצטערו".

שנה הבאה חניכי שכבה ט' יקחו אחראיות מלאה על ההדרכה של השכבות הצעירות והובלה של פעילויות קהילתיות ותוכניות מנהיגות שונות לילדים, במחנה, בשכונה ובעיר. נאחל להם בהצלחה בקורס!

בפעילות התנועתית לוקחים חלק חניכים מכיתות ד – י"ב, החל מפעילות בסניף התנועה במהלך השבוע, דרך סמינרים אזוריים וארציים, טיולים, מחנות, ופרויקטים קהילתיים. מחנה אשדוד ט"ו של המחנות העולים, ברחוב רוטשילד פינת מונטיפיורי-שבבי"ס אופק ברובע ט"ו. פועל לשכבות ד' – י"ב כל ימי שני שלישי, חמישי ושישי בשבוע.

מחנה אשדוד א' של המחנות העולים, ברחוב קדש 8 ברובע א'-שבבי"ס אופק. פועל לשכבות ד' – י"ב כל ימי שני, שלישי ושישי בשבוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך