500 איש הגיעו לחגוג את הברית של בנו של איציק איטח

לחיה ואיציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, נולד בן. 500 איש הגיעו בשלישי האחרון לאולמי 'אילבן' לכבד את איטח. איטח: "אני רוצה קודם כול להודות לבורא עולם שזיכה אותי לבן זכר, ורוצה להודות לכול מי שבא וכיבד מצפון עד הדרום הרחוקה שהגיעו לכבד עשיתם לי את האירוע ממושלם לסופר מושלם". הילד זכה לשם ארי דוד (על שמו של אביו ז"ל של איטח).

אין רבים של שלא מכירים את איציק איטח. בשלישי האחרון הוא רעייתו חיה ובנותיו, חגגו את הולדת בנם ואחיהן. 500 איש הגיעו לכבד את אחד ממתנדביה הגדולים של העיר אשדוד, באולמי 'אילבן' בעיר. הילד קיבל את השם ארי דוד (על שם אביו ז"ל של איטח).

הבנות חוגגות את הולדת האח.

איטח הנרשש כתב פוסט תודה: "אחרי התאוששות מאירוע מושלם, אני רוצה קודם כול להודות לבורא עולם שזיכה אותי לבן זכר, ורוצה להודות לכול מי שבא וכיבד מצפון עד הדרום הרחוקה שהגיעו לכבד עשיתם לי את האירוע ממושלם לסופר מושלם".

האב הגאה והמשפחה הקרובה.

איטח המשיך: "תודה רבה לאולמי אילבן שבאמת שיחקו אותה היו ערוכים לכל. תודה לזמרים שבאו שדפקו הופעה שאנשים לא רצו ללכת בכלל הבית שי בן חמו, גיידה ,נתי וקנין , שלומי אבוטבול אמיר אליהו ואביחי והקלידן מספר אחד רועי מזרחי.

חיה איטח ואמה.

איטח סיים את הפוסט: "בקיצור תודה רבה לכל מי שעזר לאירוע להיראות כמו שהוא נראה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך