תם ונשלם! מ.ס אשדוד בעוד עונה בליגת העל – צפו בחגיגות

שער "העונה" של וובה בראון בסלאלום מחצי מגרש, הספיק לנצח את אשקלון, לפתוח פער 7 נקודות ועוד עונה בליגת העל למ.ס אשדוד. אשדוד ניצחה 0:1 קטן הכי גדול בעולם. יוסי מזרחי פעם חמישית הגיע והשאיר את אשדוד בליגת העל. צפו בחגיגות
תם ונשלם! מ.ס אשדוד בעוד עונה בליגת העל - צפו בחגיגות
עוד עונה. שחקני אשדוד בגג העולם (צילום: טוטו פוטו)

תם ונשלם. זהו נגמר. 0:1 קטן גדול על הפועל אשקלון וזה הסתיים בעוד עונה בליגת העל. היו צריכים ניצחון ועשו זאת. יוסי מזרחי ואולי יוסי הקוסם מזרחי, הגיע בפעם החמישית להשאיר את מ.ס אשדוד בליגת העל. הגיע ועמד שוב במשימה.

השער של וובה בראון (56) הוא לא רק שער שראוי להיות השער שאיתו תישאר מ.ס אשדוד בליגת העל, אלא שער העונה ללא ספק. בראון עם סלאלאום ענק מחצי מגרש עד השער קבע את תוצאת המשחק, בשער שייכנס לפינתאון. יחד עם הניצחון הזה.

וובה בראון כובש את השער הכי חשוב העונה. (צילום: טוטו פוטו)

נכון, זה לא היה משחק גדול ואשדוד לחמה יותר מאשר שיחקה כדורגל, אבל מי יזכור את זה. אשדוד עם סגל חסר מאוד, הייתה צריכה לעשות עוד ניצחון אחד, עשתה וניצחה. רודי חדד (74) עוד ראה את האדום לאחר עבירה חסרת אחריות על חן עזריאל, אבל זה רק סגר את הסיפור סופית מבחינת אשקלון.

להתראות בעונה הבאה.

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, עמית ביטון, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, תום מונד, אור אינברום (אביב סולומון 90), בנצי מושל (ניר ברדע 84), דור ג'אן (חן עזריאל 73).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך