יו"ר מכבי אשדוד: "תוצאת המשחק תבשר האם פניה של אשדוד לאליפות ולאירופה"

מכבי אשדוד תארח בראשון (,הקרייה, 21.05) את מכבי ת"א בקרב על המקום הראשון. היו"ר ארמונד אסולין חושב רחוק. בראד גרינברג המאמן חזר בשבת מארה"ב והעביר אימון במוצ"ש.
שחקני אשדוד מוחאים כפיים
משחק קשה מול גליל עליון

הכל מוכן למשחק על המקום הראשון בליגה. לא להאמין. מכבי אשדוד/באר טוביה רחוקה מרחק ניצחון אחד בכדי לעלות למקום הראשון בטבלה ולא זמנית. אשדוד צריכה בדרך לנצח את מכבי ת"א ביום ראשון (21.05, היכל הקרייה), קבוצה שניצחה את אשדוד בכל המפגשים העונה, בליגה ובגביע.

אשדוד שנחשבה ליורדת "בטוחה" בתחילת העונה קרובה מאוד לעונה הטובה ביותר שלה מאז עלתה לליגת העל. היו"ר ארמונד אסולין התייחס למשחק ולעתיד במשפט אחד מסכם: "תוצאת המשחק תבשר האם פניה של אשדוד לאליפות ולאירופה". המילים אליפות ואירופה במשפט אחד, בהחלט לא דבר שכיח באשדוד.

המאמן בראד גרינברג שקיבל חופש שבוע מהקבוצה לצאת למשפחתו בארה"ב, אותה לא ראה מתחילת העונ, חזר בשבת והעביר את האימון היחיד למעשה שלו לפני המשחק מול מכבי ת"א, במוצאי השבת. את האימונים העביר עד כה עוזרו דני גוט.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך