צעיר בן 19 מאשדוד חשוד שזרק רימון על אחותו

חקירת משטרת ישראל בעקבות אירוע בו הושלך רימון לעבר בית בעיר אשדוד, הבשילה לכדי כתב אישום שיוגש מחר כנגד חשוד (19) במעשה. בחקירתו קשר עצמו למיוחס לו. הרקע - "דאגתו" חסרת הגבולות של החשוד לאחותו. "מדובר במעשה חמור", ציינו במשטרה
פס של אין מעבר

עם סיום שלבי החקירה בעקבות אירוע בו הושלך רימון הלם בתאריך 8.4.18 לעבר חניית בניין ברחוב יוספטל בעיר אשדוד, חקירה במהלכה קשר עצמו החשוד למיוחס לו והודה במעשה, צפוי להיות מוגש מחר (חמישי) כתב אישום כנגד הצעיר בבית המשפט המחוזי באמצעות פרקליטות דרום.

"שימוש פוחז וחסר אחריות באמצעי לחימה צה"לי, יכול היה בנקל לפגוע באזרחים חפים מפשע. אנו נמשיך לפעול במקצועיות על מנת להביא לדין את אלו המסייעים והאחראיים לעבירות מעין אלו", נמסר מהמשטרה.

מחקירת מחלק התשאול עולה כי בתאריך 8.4.18 הגיע החשוד לו קיים "סכסוך" עם אחותו על רקע התנהלותה בחייה האישיים אותם לא ראה בעין יפה, לטענתו, אל חצר בניין בכתובת יוספטל בעיר אשדוד. באותה עת הגיעה אחותו למקום לאחר שירדה ממונית והבחינה באופנוע שנוסע אחריה, הבחינה בדמות שמתקרבת וזורקת לעברה דבר מה. עדים במקום ידעו לספר על שמיעת קול פיצוץ וכוחות משטרה הוזעקו למקום ונפתחה חקירה תוך ניסיונות לאתר את החשוד. כעבור כשלושה ימים משהבין החשוד כי חוקרי המשטרה מנסים לאתרו, בחר זה להסגיר עצמו בתחנת המשטרה באשדוד ונעצר לחקירה. מעצרו הוארך בבית המשפט כבר באותו היום ובמהלך ימי החקירה קשר עצמו החשוד לחשדות המיוחסים לו והודה בהשלכת הרימון לעבר אחותו.

קרדיט דוברות המשטרה

לאחר ביסוס תשתית ראייתית שבמהלכה אף אותרו שני רימונים נוספים על גג ביתו של החשוד, אותם רכש על פי החשד מחייל צה"ל, צפויה פרקליטות דרום להגיש כנגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך