בלסינג אלקה סובל מקרע קטן

השחקן נפצע מול רעננה ביום שני. ניסיון להכשירו לקראת אשקלון בראשון, אבל נראה כי אם יחזור זה יקרה רק לשני משחקי הליגה האחרונים. המאמן תורג'מן לאחר המשחק: "זה לא היה משחק הרגיל שלנו".
בלסינג אלקה סובל מקרע קטן
יחסר מול אשקלון. אלקה

בלסינג אלקה, חלוצה של מ.ס אשדוד בספק רב למשחק מול אשקלון בראשון. נעשה ניסיון להכשירו, אבל כמו שזה נראה הוא יוכל לשחק רק בשני המשחקים האחרונים של העונה, מול  מכבי פ"ת וקרית-שמונה.

אלקה נפצע במשחק ההפסד (1:0) מול רעננה ויצא לאחר כ-20 דקות. הוא סובל מקרע קטן אחרי אולטרסאונד שעבר. הוא יקבל ככל הנראה זריקה לאיחוי הקרע, זו פציעה ישנה  באותה רגל בה נפצע בפעם הקודמת. הוא מצטרף לרשימה ארוכה של פצועים, גדי קינדה, דן ביטון, רועי בקל, יובל יעקובוביץ' ומשה אוחיון.

המאמן עמיר תורג'מן אמר לאחר המשחק מול רעננה: "יש חייבים ויש מציאות והמציאות היא שלא ניצחנו. אבל המציאות היא שאנחנו עם 4 נקודות לפני אשקלון. כרגע אין מה לעשות את המשחק הזה מול רעננה סיימנו. זה לא היה משחק הרגיל שלנו, היו לנו משחקים טובים מאלה. אשקלון באה אלינו הביתה ובטח נעשה את העבודה ביום ראשון. יש משחקים כאלה, חבל שזה היה היום כי אנחנו צריכים את הנקודות. אני סומך על הבחורים שלי ועל הקבוצה שלנו. נגיע מוכנים ונעשה את העבודה ביום ראשון. זה קרב קשה ומלחמה מול אשקלון ואני בטוח שאם נגיע כמו שצריך בטוח יהיה בסדר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך