ועכשיו לדבר האמיתי אשדוד נוצחה מול רעננה וביום ראשון תארח את אשקלון

מ.ס אשדוד יכולה ייתה לנצח ולסגור כמעט סיפור. אבל היא נוצחה שוב על ידי רעננה, הפעם 1:0 ובראשון (19.30, הי"א) משחק ישיר נגד הירידה מול אשקלון. אלקה נפצע, נטש והוא בספק למשחק.
ועכשיו לדבר האמיתי אשדוד נוצחה מול רעננה וביום ראשון תארח את אשקלון
השער של רעננה (צילום: טל אקוקה)

אפשר היה לגמור את הסיפור. ההתחלה הייתה מבטיחה. פער 4 נקודות של מ.ס אשדוד מול אשקלון, אשקלון הייתה עם משחק חסר לאחר ההפסד לעכו, וכל מה שנותר לאשדוד זה לנצח, לפתוח פער של 7 נקודות, או במקרה הפחות טוב לסיים בתיקו ולפתוח פער של 5 נקודות מאשקלון. אבל זה נגמר הכי גרוע שאפשר בהפסד 1:0 לרעננה. אותה רעננה שאשדוד לא הצליחה לנצח העונה.

המשחק לא היה ברמה גבוהה. אשדוד אולי הייתה לחוצה ואפשר אולי להבין כי רצתה מאוד נקודות. רעננה הייתה משוחררת יותר שכן נותרה בליגה. אבל היא הייתה גם הפחות טובה וניצלה אחת משתי ההתקפות שלה לכבוש ולנצח. בדקה ה-26, רועי זיקרי קיבל כדור ברחבה ובעט בוולה נהדר, ג'ראפי הדף את הכדור שחזר היישר לזיקרי שעבר חופשי בהגנת אשדוד ומסר לוהבה בתוך הרחבה, הבלם בעט פנימה 0:1. תוצאת המשחק.

שחקני אשדוד לפני המשחק (צילום: טל אקוקה)

אשדוד ניסתה. הייתה קרובה אבל לא כבשה. בדקה ה-43 החמיץ דין דוד מצב טוב. מושל ניסה 2 דקות אח"כ ורועי צור שוער רעננה הדף. זה נמשך גם במחצית השנייה. מושל (57) שוב יכול היה למכבוש מצב טוב. אינברום הגיע למצב מעולה (87) אבל זה לא נכנס. בתוספת הזמן שניר שוקר, ראה את הכרטיס האדום אחרי שספג צהוב שני, אבל זה לא העלה ולא הוריד לאשדוד. עכשיו לדבר האמיתי ביום ראשון.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, שחר פיבן, איגור פיליפנקה, קרלו ברוצ’יץ’, וובה בראון, תום מונד (חן עזריאל, 69), בנצי מושל (יצחק אספה, 80), אור אינברום, דור ג’אן ובליסנג אלקה (דין דוד, 22).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך