בדרך לכתב אישום: האמא שהטביעה את התינוק שלה תואשם ברצח

הצהרת תובע הוגשה היום נגד האם החשודה כי הטביעה את בנה מספר פעמים בטרם מת, זאת על מנת להחזיק אותה במעצר למרות סיום חקירתה - כתב האישום יוגש כנראה בסוף השבוע
מות הפעוט: תחת אבטחה כבדה האם שחזרה את שארע

חקירת האם החשודה ברצח בנה התינוק במלון מיאמי באשדוד במהלך חול המועד פסח הגיעה לסיומה, וכעת המשטרה והפרקליטות צפויים להגיש כתב אישום בימים הקרובים.

החקירה המורכבת ארכה זמן רב, ולאחר מיצוי החקירה הוגשו הנתונים לפרקליטות. לבנתיים, כיוון שהארכת מעצרה הסתיימה נתנה הצהרת תובע במטרה להמשיך את מעצרה עד הגשת כתב האישום, זאת למרות שחקירתה הסתיימה.

על פי הפרסומים באתרי החדשות בארץ, וכן על פי דוברות המשטרה ניתן להבין כי כתב האישום שתגיש המשטרה יאשים את האם ברצח בנה הפעוט בן החודש בלבד.

כזכור, לפני כשבוע התפרסמה חוות דעתו של הפסיכיאטר המחוזי שטען כי האם אינה כשירה לעמוד לדין, וכי היא טענה בחקירתה שקיבלה הארה אלוהית ולכן עשתה זאת.

מדוברות המשטרה נמסר כי "בתום חקירה מורכבת של חוקרי תחנת אשדוד, היום הוגשה הצהרת תובע כנגד האם החשודה ברצח התינוק שלה ומעצרה הוארך עד יום 26.4.18 בשעה 14:00".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך