רשת ERROCA משיקה: קולקציות משקפי שמש המיועדת לפעילות ספורטיבית

רשת ERROCA משיקה לקראת הקיץ קולקציות משקפי שמש של מותגים איכותיים: ג'ולבו, אוקלי, ארנט, רייבן, ארמני אקסצ'יינג', פראדה ספורט ועוד. המיועדים לפעילות ספורטיבית אאוטדור, ריצה, רכיבה על אופניים, סקי ועוד.
רשת ERROCA משיקה: קולקציות משקפי שמש המיועדת לפעילות ספורטיבית
צילום: ערן תורג'מן

 

כידוע, תחום משקפי השמש נחלק לאופנה וספורט – אך מה קורה כאשר מותגים מחליטים לשלב בין השניים?

רשת ERROCA משיקה לקראת הקיץ קולקציות משקפי שמש של מותגים איכותיים: ג'ולבו, אוקלי, ארנט, רייבן, ארמני אקסצ'יינג', פראדה ספורט ועוד. המיועדים לפעילות ספורטיבית אאוטדור, ריצה, רכיבה על אופניים, סקי ועוד.

כאשר בוחרים משקפי שמש לפעילות ספורטיבית יש כמה היבטים חשובים: נוחות הרכבה, אלמנטים של גומי המתאימים עצמם לעור ומונעים החלקה כתוצאה מהזעה, עדשה שלא קולטת אבק ולכלוך ובכך מתאימה את עצמה לתנאי הספורטאי והתנועתיות שמייצר הספורט. בנוסף, חשוב שהעדשות יהיו בעלות טכנולוגיה התומכת בתאורה הנדרשת לכל מצב בספורט.

לכל מותגי הספורט מחלקות פיתוח טכנולוגיות שמשקיעות לצד הנדסת האנוש של המסגרת גם בטכנולוגיית עדשות מתקדמת.

אחד המותגים המובילים בתחום המשקפיים לספורטאים הוא כמובן JOLBO. בנוסף ליתרונות הטכניים של משקפי השמש של המותג, הקולקציה הספורטיבית של JOLBO מציעה כמובן גם את האפשרות לקבל את הדגם בעל הפונקציות הטכניות של משקפי השמש בשילוב עם עדשה אופטית. העדשות מיועדות לראייה דינמית (בתנועה) ומבטיחות ראייה פנורמית, גם על מסגרות מעוקלות ועדשות גבוהות.

הקולקציה החדשה של משקפי השמש של ג'לבו מתמקדת בפיתוח החדשני שלהם – עדשות פוטוכרומתיות המגיבות לתאורת הסביבה- מתכהות בשמש ומתבהרות בצל. משקפי השמש

של ג'ולבו מתאימות לכל השימושים – מהיומיום ועד ספורט האקסטרים והכל בדגש על פונקציונאליות מיטבית, נוחות וסטייל!

לצד דגמים בעלי נראות ספורטיבית במיוחד, באירוקה ניתן להשיג גם דגמים ספורטיביים המתאימים גם ללוק יומיומי. המותגים אוקלי וארנט – מותגים צעירים, ספורטיביים המעניקים לוק יומיומי עם פונקציונאליות ספורטיבית.

אוקלי מביאה דגמים המציעים את היתרונות של נוחות, הגנה ובהירות לאנשים שאוהבים להרכיב משקפיים המתאימים לפעילות ספורטיבית גם במהלך היומיום. הסטייל של משקפי אוקלי מעוצב בהשראת ספורטאים שרואים את משקפי השמש שהם מרכיבים במהלך היומיום כביטוי לאישיות שלהם. אוקלי וארנט מתאימים עצמם לכלל לקוחותיהם בכך שהם מעצבים דגמים המתאימים לאנשים הרוצים משקפיים ורסטיליים – שילוב של סטייל יומיומי עם פונקציונאליות של לייף סטייל אקטיבי. כמובן שכל זאת נעשה בלי לחסוך את היתרונות של משקפיים ספורטיביים- בהירות מיטבית, נוחות והגנה. היתרון של מותגים אלה הוא בכך שהם מעניקים מראה יומיומי גם עבור אנשים החיים חיים אקטיביים.

לצד מותגי הספורט המתמחים ישנם מותגי אופנה שחלק מהאמירה האופנתית שלהם היא ספורטיבית יותר כגון רייבן וארמני אקסצ'יינג' וגם פראדה ספורט (לינאה רוזה). מותגים אלו מציגים משקפיי גברים בלוק ספורטיבי אבל עם מאפיינים אורבנים.

מחירים: החל מ-995 ₪

ניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות אירוקה ברחבי הארץ

בפייסבוק ובאינסטגרם @errocafashion

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך