לאבד ברגע. דקה לסיום החמיצה אשדוד ניצחון בעכו

רק 1:1 לאשדוד מול עכו משער עצמי של אספה, דקה לסיום תוספת הזמן. קורדיירו הורחק לאחר המשחק.
לאבד ברגע. דקה לסיום החמיצה אשדוד ניצחון בעכו
קורדיירו כובש. (צילום: טל אקוקה)

נותרה דקה. דקה כל כך חשובה. מ.ס אשדוד הוליכה 0:1 על עכו. איזה ניצחון סופר חשוב. קורדיירו ביצעה עברה אולי מיותרת. הכדור הוגבה לרחבה בסיומו בדרך לא דרך הוא חדר פנימה משער עצמי של יצחק אספה 1:1. כמה חבל. כמה הניצחון הזה היה חשוב.

בדקה ה-57 זה נראה מצוין. בהתקפה הטובה ביותר של אשדוד במשחק יצחק אספה הוציא רוחב נהדר מצד ימין ומצא את קודריידו, שלא התבלבל והמשיך בנגיעה לרשת של שטראוס.

המשחק כבר עמד לפני סיום 14 דקות לפני הסוף ז'אן יכול היה לסגור סיפור, אבל הוא החמיץ. וכשלא כובשים סופגים. קורדיירו עבר את העבירה שלו בתוספת הזמן, אספה כבש עצמי והנקודות התחלקו. אם זה לא הספיק לאחר השריקה הורחק קורדיירו באדום ועכשיו יחסר מול רעננה במחזור הבא.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, יצחק אספה, שחר פיבן, איגור פיליפנקה, קרלו ברוצ’יץ’, תום מונד, וובה בראון, משה אוחיון (חן עזריאל, 79), דור ג’אן, מאוריסיו קורדיירו ובלסינג אלקה (אור אינברום, 68).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך