רוצים לשמור על המקום השלישי

מכבי אשדוד/באר טוביה תנסה להשיג ניצחון ליגה שישי ברציפות וחמישי במפגשים עם בני "רב בריח" הרצליה בשנה האחרונה, כאשר תתארח ביובל (20:40, SPORT5). קמרון לונג בספק.
צ'וברביץ' נלחם תחת הסל
צ'וברביץ' נלחם תחת הסל מול נס ציונה. (צילום: לירון מולדובן)

שתי קבוצות במאזנים הפוכים יוציאו הערב (חמישי) לדרך את המחזור ה-24 בליגת ווינר סל, כאשר בני "רב בריח" הרצליה התשיעית תארח את מכבי אשדוד/באר טוביה השלישית (20:40, שידור משולב בערוץ SPORT5, שופטים: עופר מנהיים, ניר מאירסון, גיא סימאני).

במחזור שעבר חזרה בני הרצליה למסלול אחרי שני הפסדים, עם ניצחון חוץ 78:86 על הפועל "בנק יהב" ירושלים לאחר הארכה. ג'ף אדריאן קלע שיא קריירה של 31 נקודות וגם הוריד 10 ריבאונדים, שון דאוסון שתמיד נהנה להגיע לפיס ארנה תרם 19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, במה שהיה ניצחונם השני של הכחולים-לבנים בבירה תוך חודש.

מכבי אשדוד אמרה תודה להרצליה ועלתה למקום השלישי על חשבון האלופה, לאחר ניצחון בית 79:97 על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה. סק הנרי כרגיל רקד על הפרקט עם 23 נקודות ו-10 אסיסטים, ג'ראלד לי קלע 15 מ-16 נקודותיו כבר במחצית הראשונה בה הובילו "הדולפינים" ב-29 הפרש ובן מקאולי תרם 13 נקודות. מי שבספק למשחק הוא קמרון לונג שסובל ממתיחה במפשעה ולא בטוח שיוכל לקחת חלק.

בסיבוב הראשון ניצחה אשדוד 87:95 בבית, עם 22 נקודות ו-10 אסיסטים של הנרי ו-20 נקודות ו-8 ריבאונדים של נמרוד לוי המצוין, בעוד בסיבוב השני היא חזרה מהרצליה עם ניצחון 78:82, בהובלת בן מקאולי שהצטיין עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים במשחקו הטוב ביותר בישראל עד כה. אדריאן הוביל את המפסידים בשני המשחקים עם 23 ו-26 נקודות בהתאמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך