חמסה עליהן. אליפות חמישית ברציפות למכבי בן אשדוד

קבוצת הכדורסל של מכבי בן אשדוד זכתה באליפות שישית וחמישית ברציפות לאחר 0:3 חלק על אליצור רמלה. עדן ענבר נבחר למאמן העונה.
חמסה עליהן. אליפות חמישית ברציפות למכבי בן אשדוד
האלופה

מכבי בן אשדוד, בהדרכת המאמן עדן ענבר, זכתה הערב באליפות חמישית ברציפות ושישית ב-7 השנים האחרונות אחרי שגברה 76:93 על אליצור נווה דוד רמלה, בהדרכת אלי רבי.

דקה לסיום המשחק השלימה טיפאני ג'קסון טריפל דאבל מפלצתי וירדה לספסל כדי לקבל כבוד והערכה עם 27 נקודות, 16 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ועם מדד 45 נקודות הראוי ל-MVP  של סדרת גמר הפלייאוף.

עדן ענבר נבחר למאמן העונה. אדוט בולג'ק נבחרה לשחקנית העונה.. קפטנית אשדוד קטיה לוויצקי הזמינה טיפאני ג'קסון להניף במשותף את צלחת האליפות.

טיפאני ג'קסון זה היה הטריפל דאבל הראשון בישראל וגם משחק הפרידה שלה מישראל ומאשדוד. ג'קסון הודיעה בסיום המשחק כי בשנה הבאה תערוך עונת פרישה ב-wnba  וזו היתה הזדמנות נהדרת לראותה בשיאה, במשחקה האחרון בישראל, כשהיא חוגגת אליפות.

רמלה פתחה היטב עם 8 נקודות של נועה גנור ו- 9 נקודות של אדוט בולג'ק שהשאירו אותה בתמונה כשבשורות האלופה כל הקבוצה מתחלקת בנקודות ומעל כולן טיפאני ג'קסון ששלטה מתחת לסלים. במצב של 21:22 לרמלה ובזמן של 3 ורבע דקות לסיום הרבע, הוריד רבי את הבנות לפסק זמן אחרי עבירה שלישית של אדוט בולג'ק והרבע הראשון הסתיים ביתרון 25:27 לרמלה.

הקפטנית לויצקי

ברבע השני קטיה לוויצקי המשיכה לייצר נקודות אבל נועה גנור החזיקה את רמלה עם פיגור של 6 נקודות.33:39 לאשדוד.
חמש דקות לסיום רבע שני, נרשמה עבירה רביעית לאדוט בולג'ק והכוכבת של רמלה ירדה לספסל. אשדוד ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון 33:42 כשנותרו 4:19 דקות למחצית ובהמשך טיפאני הייז .העלתה את אשדוד ל-33:44. אלי רבי החזיר את בולג'ק לפרקט כדי להשאיר סיכוי לרמלה והרבע השני נסגר ביתרון 42:55 לאשדוד, שרשמה 8 חטיפות ורק 2 איבודים לעומק 10 איבודים ו-2 חטיפות של רמלה.

ברבע השלישי רמלה רצה ל-8:14 והורידה את היתרון של אשדוד ל-4 נקודות בלבד עם סלים של נועה גנור ושלשה של אדוט בולג'ק, 56:60 לאשדוד אבל שי דורון וטיפאני ג'קסון סגרו את הרבע השלישי ביתרון 8 נקודות לאשדוד, 62:70.

ברבע אחרון החגיגה של טיפאני ג'קסון המשיכה והיא העלתה את אשדוד ל-62:75 כשהיא רחוקה ב-3 אסיסטים מטריפל דאבל. אלכסיס ג'ונס ורמלה דאגו לשמור את היתרון של אשדוד על גבול החד ספרתי. אבל זה הספיק מול האלופה ומול טיפאני הייז וטיפאני הייז הנהדרות שהגדילו את היתרון ומנעו מרמלה כל אפשרות לחזור למשחק.

קלעו לאשדוד: טיפאני ג'קסון 27 (16 ריבאונדים, 10 אביבטים), טיפאני הייז 22 (8 ריבאונדים), קטיה לוויצקי 14, צ'לסי הופקינס ושי דורון 9 כ"א, טיאה פרסלי 5, שרה האטיס 4, רוני בן נון 3.

חוגגות אליפות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך