המותג לי קופר משיק: קולקציית קיץ 2018 לגברים

"לי-קופר" הינו מותג המתמחה בג'ינס המביא את חוד החנית של הג'ינסים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה. לי קופר כחברה שהDNA – שלה הוא ג'ינס מאפשרת לכל גבר למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לו. לכל פריט בקולקציה מוקדשת תשומת לב רבה ושימת דגש גם על הפרטים הקטנים ליצירת מראה ייחודי ומושקע לכל פריט ופריט.
המותג לי קופר משיק: קולקציית קיץ 2018 לגברים
צילום אלכס ליפשיץ

"לי-קופר" הינו מותג המתמחה בג'ינס המביא את חוד החנית של הג'ינסים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה. לי קופר כחברה שהDNA – שלה הוא ג'ינס מאפשרת לכל גבר למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לו. לכל פריט בקולקציה מוקדשת תשומת לב רבה ושימת דגש גם על הפרטים הקטנים ליצירת מראה ייחודי ומושקע לכל פריט ופריט.

המראה הוינטאג'
בקולקציה זו ניתן למצוא ג'ינסים בגזרות ישרות למראה קלאסי אשר שם דגש על נוחות ללא פשרות לצד חולצות במראה שנות ה-80 וה-90 עם דפוסים אולד סקול בגזרות משוחררות להשלמת הלוק לקאז'ואל לא מתאמץ ליום-יום.

המראה הטרנדי
מגוון בדי דנים איכותיים עם אחוזי לייקרה משתנים שנותנים רמת גמישות ונוחות למשך כל שעות היום. שטיפות מגוונות במראה ג'ינס אותנטי לצד קרעים, שפשופים להשגת המראה ה'יוזרי' – כאילו שיש לך את המכנס שנים רוחבי הרגל צרים על מנת ליצור לוק סקיני אבל לא לגמרי. כמו כן, אלמנט הקרעים מוסיף לאותנטיות ולנראות הכללית של הג'ינס. גם העונה משולבים קרעים בצורות שונות עם דגש על קרעים פתוחים באזור הברכיים. השנה חולצות הפולו חוזרות ובקטגוריה זו ניתן למצוא מבחר רחב של חולצות פולו משולבות עם טכניקת דפוס מתקדמת ועוד.

המראה הצעיר
בקבוצה בו מבחר רחב של גזרות ג'ינס סקיני עם רגליים צרות למראה חתיכי המיועדים למי שחשוב לו להיות עדכני ועכשווי לצד חולצות באורכים של טוניקות למראה בלייני וטרנדי.

קבוצת ה- ג'וג:
נוחות הלבישה הינה פרמטר מרכזי ומכנס ה JOGG מקבל העונה ביטוי מרכזי בליין רחב ועשיר המציע מכנסי ג'וג בכל הגזרות וכן במגוון רחב של שטיפות וגוונים מכחול בהיר ועד שחור. בנוסף, מכנסי ג'וג בגוון זית אופנתי ואדום . שני צבעים שמככבים לאורך כל הקולקציה.

צילום אלכס ליפשיץ

מדובר בבד שהוא השילוב המושלם בין בד ג'רסי נוח (סריג) למכנסי ג'ינס במראה ג'ינס אמיתי, או במילים אחרות ללכת עם ג'ינס ולהרגיש שאתה בטרנינג. הבד נעשה בטכניקה ייחודית שבה סורגים (ולא אורגים כמו ג'ינס רגיל) את הבד מחוטי ג'ינס וכן עובר תהליכי שטיפה זהים לג'ינס רגיל ולכן תחושת הנוחות כ"כ מורגשת במקביל לנראות של המכנס. זו גם הסיבה המרכזית להצלחה של ה Jogg Jeans, השילוב בין נוחות אופטימלית למראה של ג'ינס אמיתי.

קבוצת הברמודות:
קיץ 2018 ממשיך מגמה שהחלה בקיץ קודם של התרחבות וחיזוק המגמה של מכנסי ברמודה. הקולקציה מציעה שלוש גזרות עיקריות של מכנסי ברמודה:
SLIM FIT-גזרה צרה וקצרה
REGULAR FIT- גזרה ישרה
LOOSE FIT- גזרה רחבה באורך שעובר את קו הברך.

יש מבחר רחב של מכנסי ברמודה מבד JOGG הן בבד JOGG ג'ינס והן בבד JOGG צבעוני. המגמה הצבאית שבולטת העונה באה לידי ביטוי גם בכיסי דגמ"ח, אם זה במראה של SLIM עם כיסי דגמ"ח ללא נפח או המראה REGULAR עם כיסי דגמ"ח מנופחים.
כמובן שגם הצבעים הבולטים של הקולקציה אדום וזית קיימים במכנסי ברמודה להשלמת מראה עדכני ונכון.

קולקציית הנעליים: בנוסף למגוון הרחב של הג'ינסים והחולצות, מציע המותג גם פריטי אופנה משלימים ליצירת טוטאל לוק עדכני מכף רגל ועד ראש.
בקולקציית הנעליים ניתן לראות כי המגמה של נעלי ספורט ממשיכה להתחזק וניתן למצוא נעלי ספורט מבדים וטכניקות שונות. המגמה של נעליי סניקרס גבוהות שמשלימה את המראה הסקיני מגיעה במספר עיצובים בצבעוניות של שחור וזית. עולם הערב מקבל ביטוי בנעלי סירה מעור להשלמת המראה המוקפד.

כחלק מה DNA של החברה ניתנת תשומת לב רבה לפרטים הקטנים שנותנים לכל פריט בקולקציה מראה ייחודי מוקפד.

מידות : ג'ינסים – 26-38 ( מקביל ל 36 עד 48 ) , חולצות- S-XXL , נעליים- 41-46

טווח מחירים:
ג'ינסים: 299.9-399.9 ₪
חולצות: 89.9-169.9 ₪
ברמודות: 169.9-279.9₪
נעליים :199.9-349.9 ₪

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך