במכבי בן אשדוד רוצים אליפות חמישית ברציפות

קבוצת מכבי בן אשדוד קרובה לזכייה באליפות חמישית ברציפות ובשני (18.00, הקריה) היא תוכל לגזור רשתות בביתה, במידה ותשלים סוויפ של 0:3 על אליצור נווה דוד רמלה, במשחק מס 3 בסדרת גמר הפלייאוף, בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. זה יהיה גם דאבל שלישי.
מאמן חדש. בנות אשדוד.
מאמן חדש. בנות אשדוד.

שני המשחקים הראשונים בסדרת הגמר סל הסתיימו בניצחונות חלקים לאלופה ומחזיקת הגביע הנוכחית, מכבי בן אשדוד, עם 66:88 במשחק הראשון באשדוד ו-49:68 במשחק השני שנערך ברמלה. קבוצת מכבי בן אשדוד קרובה לזכייה באליפות חמישית ברציפות ומחר (שני, 9.4.18, שידור ישיר ערוץ 5 פלוס, הקריה) היא תוכל לגזור רשתות בבית, במידה ותשלים סוויפ של  0:3 על אליצור נווה דוד רמלה.

עד כה, בכדורסל הנשים בישראל, לא הצליחה קבוצה לחזור מפיגור של 2:0 בסדרת גמר ונראה כי הדרך של קטיה לוויצקי קפטן אשדוד, וחברותיה לצלחת האליפות, השישית בתולדות המועדון קרובה מתמיד ונמצאת במרחק 40 דקות בלבד.

מאמן אשדוד. עדן ענבר

באשדוד, הכל מוכן וערוך לחגיגות האליפות ולזכייה שלישית בתולדות המועדון בדאבל היסטורי, בעונה שתיזכר כאחת הגדולות והאיכותיות של המועדון, אבל גם עדן ענבר וגם הבנות שלו יודעים כי רמלה לא תוותר ותילחם עד לשנייה האחרונה. המשחק בשני מהווה הזדמנות מצוינת להגיע לאולם באשדוד (הכניסה ללא תשלום), ליהנות ולכבד אירוע שיא בכדורסל הנשים בישראל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך