האור בקצה הנקודה

אור אינברום כבש מהנקודה הלבנה, בדקה ה-86, למרות שהמאמן תורג'מן הורה לוובה בראון לבעוט. אשדוד ניצחה 1:2 את מכבי חיפה ושמרה על מרחק 3 הנקודות מאשקלון שניצחה את סכנין.
האור בקצה הנקודה
אינברום בדרך לשער הניצחון בפנדל (צילום: טוטו פוטו)

כבש, הוחלף, ניצח. אור אינברום. פעמיים ניצחה מ.ס אשדוד בבית העונה. בשני המקרים את שער הניצחון כבש אור אינברום, בניצחון הראשון על עכו 2:3 ובמוצאי שבת בניצחון 1:2 על מכבי חיפה.

הפעם זה הלך קשה יותר. במצב של 1:1 הוכנס אינברום. אלקה הוכשל ברחבה בדקה ה-86. אינברום שנכנס רק 6 דקות לפני כן רצה לבעוט. המאמן עמיר תורג'מן רצה שוובה בראון יבעט. אינברום התעקש, בעט, כבש, ניצח. תורג'מן בצעד של עונש חינוכי הוציא את אינברום בתוספת הזמן. בשורה התחתונה, אשדוד שומרת על פער 3 הנקודות מאשקלון שניצחה את סכנין. במחזור הבא אשדוד מול עכו בחוץ ומכבי חיפה חייבת לנצח את אשקלון בכדי לא להסתבך.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים עם ז'אן את השער הראשון של אשדוד (צילום: טוטו פוטו)

זה התחיל שונה לגמרי. חיפה לחצה בפתיחה וכמעט כבשה. קרלו ברוצ'יץ' בזינוק לרגלי שחקן חיפה מנע שער כבר בדקה ה-7. המשחק התאזן, אשדוד נכנס לאט לאט ובדקה ה-45 אף כבשה ובצדק. הגנת חיפה לא הרחיקה, הכדור הגיע לדור ז'אן מרגלי בלסינג אלקה והוא עשה מזה 1:1.

אשדוד ירדה לשמור מוקדם מידי על התוצאה. חיפה לחצה והשיגה שיוויון בדקה ה-70. פיליפנקה ניסה להרחיק, הכדור פגע ביד של תום מונד ואת הפנדל שקבע השופט צביקה לוי, כבש רוקאביצה. ואז הגיע אינברום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך