10 הטרנדים המובילים בנעלי נשים לקיץ 2018

רשת נעלי SCOOP משיקה לקיץ 2018 את עשרת הדגמים המובילים בתחום – שיש לאמץ לארון הנעלים בקיץ הקרוב, במחירים נוחים לכל כיס
10 הטרנדים המובילים בנעלי נשים לקיץ 2018
צילום עמירם בן ישי

סניקרס – אשר כבשו את כל בירות האופנה בעולם הם פריט חובה הקיץ ! סניקרס מנצנצות, מטאליות, מעוטרות, חלקות עם פלטפורמה או בלי – הכל הולך ואנו הנשים זוכות בנוחות מקסימלית תוך שמירה על מראה שיקי.

סנדלי פלטפורמה – סנדלי הפלטפורמה האהובות נשארות גם בקיץ הנוכחי. הן מגיעות העונה בשלל צבעים וטקסטורות. ניתן למצוא סנדלי פלטפורמה מקש, מג'ינס, עם עיטורים, עם אבנים ועוד.

נעלים מטאליות – הטרנד המטאלי מביא לקדמת הבמה גוונים של כסף, ברונזה, זהב ועוד תתי גוונים מתכתיים שביניהם. אין מה לעשות, המטאלי מפגין מראה קלאסי, ייצוגי ומתאים לכל הופעה, בעיקר לערב.

כפכפים – אין כל ספק שהכפכפים מהווים את ה-הברקה של קיץ 2018. מדובר בהברקה נוחה ואלגנטית שהשתלטה על כל הפקת אופנה אפשרית. אפשר לשלב אותן עם לוק יומיומי ואפשר ליהנות מהן גם בערב, לסטייל קליל, נונשלנטי ונטול מאמץ. הקיץ בולטים כפכפים מעוטרי אבזמים, כפכפי מיול, כפכפים בצבעים מטאליים, כפכפים עם או בלי עקב, כפכפים מרוקאים כפכפי חוף.

צבעי פסטל – בעונה זו מגוון רחב של נעלי בובה, סנדלים ונעלי עקב המזוהים עם הטרנד הבולט, צבעי הפסטל: מנעלים בצבע ורוד וצהוב, ירוק, טורקיז, כתום, מנטה, כחול ועוד מגוון צבעים בהירים וקייצים.

עיטורי פנינים – מאז ומעולם עגילי פנינים הם שם נרדף לקלאסיות. העונה הם מקבלים טוויסט מפתיע, ומופיעים גם על הנעלים. עיטורי פנינים בנעליים מוסיפים ללוק סגנון שהוא מתוכשט, יוקרתי, נשי ומעשירים את הלוק בים סטייל. ניתן לאמץ את הטרנד, בכפכפים, נעלי עקב, סניקרס ועוד.

ניטים – הניטים מעטרים הקיץ את הנעליים בכל הצורות והגוונים. קטנים או גדולים, מוזהבים או כסופים, מפלסטיק או ממתכת. באמצעות הניטים תוכלי להפוך כל לוק מפשוט למחוספס.

פסים – הפסים הם תמיד באופנה בעונת הקיץ ואין לוק חוף שלא כולל מראה פסים. פסי מלחים, פסים עבים, פסים דקים ופסים עם קשירה. הקיץ הנוכחי כולל מגוון רחב של נעלי פסים, במגוון שילובי צבעים כדוגמת פסים באדום-לבן, בכחול-לבן ובשחור-לבן.

סגנון אתני – הנעל היא הפריט המשלים לכל הופעה ודווקא עליה יעבור המסר האתני כמו שצריך. הדפסים אתניים בנעליים משדרגים כל הופעה ומעניקים ייחודיות גם למראה הפשוט ביותר. בקולקציית הקיץ קיימים דגמים בסגנון אתני שטוח, עקב או סנדל.

גי'נס – הקולקציה מציגה מבחר נעלי סניקרס וכפכפי פלטפורמה בסגנון ג'ינס. המראה הדני מאפשר להתאים לכל הופעה נעל עם שיק וטוויסט מעניין שיקפיץ את המראה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך