הקשיש החשוד בבביצוע מעשים מגונים בתו המשותקת מגיב לראשונה

אמש פורסם הסיפור המזעזע על כך שהמשטרה חושדת כי קשיש כבן 81 אנס את בתו משותקת המוחין, ולכן עצרה את האיש עד תום ההליכים, הבוקר הוא מגיב לראשונה לאשמות שהוטחו בפניו
אלימות

משטרת אשדוד עצרה אתמול קשיש נכה בן 81 תושב אשדוד בחשד להתעללות מינית בבתו הסובלת משיתוק מוחין ופיגור שכלי קל. עו"ד אדי נוז המייצג את החשוד טוען כי החשוד מכחיש את החשדות נגדו. לטענתו מדובר בעלילה, במעשים שלא היו ולא נבראו ובכלל לדבריו בתו בתולה והוא מוכן לערוך עימה עימות.

מעצרו הוארך היום עד ליום חמישי כאשר בכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום. בבקשה להארכת המעצר בא כוח המשטרה טען כי המטפלת החדשה שלה המועסקת מזה 4 חודשים, שמה לב לסימני מציצה על צווארה והנכה הסבירה למטפלת כי אביה נוהג לגעת בה באיבריה האינטימיים ואף לקיים עימה יחסי מין בניגוד לרצונה, להפשיט אותה ולישון איתה במיטה.

המתלוננת הוסיפה בחקירה כי אביה איים עליה שאם תספר על מעשיו, הוא יהרוג אותה. עו"ד אדי נוז, בא כוחו של החשוד מעריך כי בעקבות ההכחשות, כנראה יבוצע עימות ותבוצע בדיקה לברר האם הבת בתולה ואם יתברר שאכן היא בתולה, המשטרה תצטרך לסגור את התיק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך