המלך הנרי. עוד משחק גדול של הנרי ואשדוד גברה על הפועל ת"א 69:76

בשבוע שעבר התאוששה מכביב אשדוד משלושה הפסדים רצופים עם ניצחון בית על עירוני נהריה והערב (שבת) היא כבר התבססה במקום הרביעי, אחרי שהבטיחה יתרון בשובר השוויון העונתי על הפועל "SP מצר" ת"א עם ניצחון 69:76
המלך הנרי. עוד משחק גדול של הנרי ואשדוד גברה על הפועל ת"א 69:76
המצטיין. הנרי (צילום: אודי ציטיאט)

לא יודע לאן יגיע סק הנרי בעונה הבאה.  אבל אם אני מכבי אשדוד/באר טוביה, אני סוגר איתו ועכשיו. הנרי במשחק ענק עם 29 נקודות היה הבולט בניצחון הגדול על הפועל ת"א 69:76 בחוץ והתבססות במקום הרביעי עם מחשבות על המקום השלישי. איזה ימים.

הנרי שהתחמם, עם שלוש שלשות רצופות שנתנו ל"דולפינים" יתרון 2:11. והיה זה שחתם רבע ראשון גדול בחדירה יפהפייה, 17:22. לוי הצטרף למטווח השלשות, גפני הטביע מהעבר השני אבל הנרי הלוהט קבר שלשה חמישית וגם סחט עבירה, 19:30. צ'וברביץ' עצר את הריצה ש ל הפועל ת"א  ולונג עלה על הלוח עם שלשה שהחזירה לדו-ספרתי, 34:45. לונג אחר כך בשתי פעולות יפות חתם את המחצית ביתרון 40:49..

אריאל עם מחצית ראשונה מעולה כמו של כל אשדוד ((צילום: אודי ציטיאט)

במחצית השנייה אשדוד המשיכה לשלוט ביד רמה בריבאונד, צ'וברביץ' והנרי אספו נקודות מהקו, אבל האדומים היו אגרסיביים יותר וסל של בנקס במתפרצת הוריד ל-54:52 בלבד. מקאולי הוסיף עוד 2 מהקו שעצרו את המומנטום, 52:58. מקאולי גם קלע את הסל הראשון גם של הרבע הרביעי,המשחק הגיע להפרש נקודה והתחמם המשחק עם בלתי ספורטיבית לחובת מקניל וטכניות לחובת הווארד ולוי, שקבע 59:61 מהקו. לימונד קלע בצבע ודאנק של בנקס במתפרצת השווה ל-66:66. לוי קלע במהלך יפה עם הגב לסל ולונג הוסיף 2 מ-2 מהקו, גינת קלע רק אחת מהעבר השני ומקאולי קבר שלשה אדירה, 67:73 ובסיום  69:76 לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך