פוענח רצח האישה ברובע ו' בחודש פברואר

תושב אשקלון בן 28 נעצר בחשד לרצח אישה כבת 37 המתגוררת ברובע ו', הסיבה למעשה הוא על רקע סירובה של האישה לקיים יחסי מין עימו בשעות הבוקר
צילום: חטיבת דובר המשטרה.

הותר לפרסום: בתום חקירה מאומצת של משטרת אשדוד במרחב לכיש, היום יוגש כתב אישום כנגד החשוד ברצח אישה בדירתה לפני כחודשיים. "חקירת המקרה הופקדה בידי צוות חקירה מיומן ועתיר ניסיון שפעל בתקופה האחרונה ללא לאות בכדי להגיע לחקר האמת באשר לנסיבות שהובילו לרצח ולזהות הרוצח. חקירה איכותית זו הובילה למעצר החשוד במעשה הנתעב ובסיומה של החקירה להעמדתו לדין. נבוא חשבון עם כל מי שיעבור על החוק בדגש על הפשיעה חמורה״. כך אמר היום מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי.

בתאריך 28.02.2015 בשעות הלילה, התקבל דיווח במוקד המשטרה על אישה בת 37, שנמצאה בדירה ברח' נתן אלבז בעיר אשדוד ללא רוח חיים. כוחות משטרה גדולים בפיקודו של מפקד תחנת משטרת אשדוד סנ"צ נועם שקל הגיעו לזירה. שם הם זיהו את האישה מוטלת על רצפת הדירה ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות. צוותי מד"א קבעו את מותה, ובמקביל צוותי מז"פ ממשטרת מרחב לכיש החלו במלאכת איסוף הראיות בזירה. עוד באותו הלילה מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי הפקיד את חקירת מקרה הרצח על צוות חקירה מיוחד של חוקרי מחלק התשאול ממשטרת אשדוד בפיקודו של פקד זאב רובינשטיין .

גופת האישה נמצאה ע"י המעסיק שלה ובנה, אשר דיווחו על כך למשטרה, וזאת לאחר שחיפשו אותה כיוון שלא הופיעה לעבודה במשך מספר ימים. בתום גביית העדויות ועם התהוותה של החקירה, צוות החוקרים ממשטרת אשדוד חשף את זהותו של החשוד במעשה הנתעב, זאת גם באמצעות ראיות פורנזיות שנמצאו בזירה. בתאריך 11.03.2015 נעצר החשוד, תושב אשקלון בן 28, בדירתו באשקלון ע"י בלשי משטרת אשדוד. יום לאחר מעצרו הוא הודה במעשה ושיחזר בפני חוקרי המשטרה את מעשיו.

כעולה מהחקירה מהשחזור ומכתב האישום, החשוד הגיע לביתה של האישה בתאריך 25.02.2015 בשעות הלילה. לאחר שבילו את הלילה יחדיו, החל ויכוח בין השניים על רקע סירובה לקיים עמו יחסי מין בשעות הבוקר המוקדמות. לטענת החשוד, לאחר שאמרה לו כי היא הדביקה אותו במחלה הוויכוח ביניהם גלש לעימות פיזי, במהלכו חנק החשוד בחוזקה את האישה שוב ושוב עד שהפסיקה לזוז ולהתנגד. כאשר הבין החשוד את מעשיו והשלכותיהם, הוא נעל את דלת הדירה ועזב את המקום, לא לפני שלקח מספר חפצים מתוך הדירה, חלקם שייכים לאשה שהרג במו ידיו. מחוץ לדירתה השליך חלק מהחפצים שלקח.

יום לאחר שנעצר החשוד, הוארך מעצרו ע"י בימ"ש ובמקביל נמשכה חקירת המקרה ונסיבות האירוע במשטרת אשדוד. עם סיום החקירה ולאחר גיבוש תשתית ראייתית מספקת, היום הוגשה הצהרת תובע בבימ"ש בבימ״ש השלום באשקלון ומעצרו של החשוד הוארך עד יום ב׳. בשבוע הבא צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בגין רצח.

מפקד משטרת אשדוד סנ"צ נועם שקל התייחס לפענוח הרצח ואמר: "לא חסכנו שום מאמץ בכדי להגיע לחקר האמת ולוודא שהאדם שביצע את מעשה הרצח האכזרי יועמד לדין. נמשיך לפעול במלוא העוצמה בכדי להבטיח את ביטחונם של האזרחים המתגוררים בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך