אשדוד 1 קנדיל 2. שוער סכנין מנע מאשדוד נקודה שהגיעה לה בסכנין

הפסד נוסף למ.ס אשדוד. אשדוד נוצחה 2:1 בסכנין, לאחר שכבה פיגרה 0:2 לאחר 19 דקות. שוער סכנין מחמוד קנדיל הצטיין מנע במו ידיו שיוויון שהגיע למ.ס אשדוד. פושה מסכנין הורחק בדקה ה-82. עכשיו אשקלון רחוקה רק 3 נקודות מאשדוד לאחר שסיימה בתיקו 1:1 מול קרית-שמונה. הליגה תתחדש ב-7.4
אשדוד 1 קנדיל 2. שוער סכנין מנע מאשדוד נקודה שהגיעה לה בסכנין
שער מצמק. ביטון (צילום: טל אקקוה)

במ.ס אשדוד רצו לצאת לפגרה המתוכננת עתה בליגת העל בראש שקט. הדבר האחרון שרצו זה לצאת בהפסד 1:2 לסכנין, כשאשקלון משיגה תיקו ב-1:1 מול קרית-שמונה והפער יורד ל-3 נקודות. אחת הסיבות לכך, הוא מחמוד קנדיל שוער סכנין שמנע בסדרת הצלות את התיקו לו הייתה ראויה אשדוד.

זה התחיל גרוע מצד אשדוד. כבר אחרי 19 דקות סכנין הובילה 0:2. ג'ורדן פושה כבש צמד, כשסכנין השתמשה באותה שיטה, כדור ארוך שעובר את הגנת אשדוד. זה נראה רע. אבל אשדוד חזרה יחסית מהר בדקה ה-26, דן ביטון החזיר את אשדוד.

מושל ממהר להוציא את הכדור מהרשת של סכנין. לא הצליחו לכבוש שוב (צילום: טל אקוקה)

במחצית השנייה הייתה כולה של אשדוד. סכנין לא הייתה במשחק. אפילו אוהדי סכנין שרקו לה בוז ועוד במשחק החזרה לדוחא. מחמוד קנדיל שוער סכנין, מנע מביטון (78, 81) שני שערים בטוחים. גם כדור של פיליפנקה בראש (70) כבר נראה הולך פנימה וקנדיל היה שם וזו עוד רשימה חלקית. גם הרחקת פושה בדקה ה-82, לא סייעה. אשדוד תצטרך למצוא את הנקודות במשחק הבית הבא מול מכבי חיפה ב-7.4 לאחר החזרה מהפגרה. היא חייבת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך