יוסי שוקרון עם סינגל חדש ובקרוב הופעות בצרפת ובשוויץ

הזמר יוסי שוקרון (24) מאשדוד, הוציא השבוע סינגל של מחרוזת שירים קצביים חדשניים. בעוד חודשיים יוציא שני סינגלים חדשים, שכתבו לו בנפרד ליאור מיארה ואופיר כהן. לשוקרון כבר יש שני סינגלים שהוציא בעבר, אחד מהם זכה לרבע מיליון צפיות ביוטיוב. שוקרון: "אנשים רבים שומעים כבר את הסינגל של מחרוזת השירים ומפרגנים"
הזמר יוסי שוקרון בסינגל חדש
מחזרות קצבית. הדיסק של שוקרון

בימים אלה הזמר יוסי שוקרון (24), תושב העיר אשדוד, נמצא בשלב האודישנים המתקדמים של העונה החדשה של "אייל גולן קורא לך". הוא כבר מכיר את הפורמט, מאחר והשתתף בתוכנית בשנה שעברה וכמעט הגיע לשלבים בו הוא הופך להיות חלק מהתוכנית. השנה הוא מנסה את מזלו שוב. הוא כבר עבר שני שלבים ואם הכל ילך כשורה, עוד נראה אותו אולי העונה מככב בתוכנית.

שוקרון, שכבר הוציא בעבר שני סינגלים "תמיד איתך" ו"את אינך", עושה הכל בכדי שהשנה הזו תהיה שנת הפריצה שלו. הסינגל "תמיד איתך", הגיע לרבע מיליון צפיות ביוטיוב, כך שבהחלט הוא קרוב מאוד לעשות את זה.

השבוע הוציא שוקרון סינגל חדש עם מחרוזת שירים עבריים קצביים שנקראת "אל תשאלי", מחרוזת שלמרות שרק יצאה, כבר מתנגנת ומושמעת ויש בה כבר הרבה צפיות ביוטיוב, יחסית לשיר חדש. יוסי מספר: "הסינגלים הקודמים, לקח להם יותר זמן להגיע לתודעה ומה שנקרא "להתפוצץ". את הסינגל החדש כבר שומעים רבים  ומפרגנים. יכול להיות כי מדובר בסינגל של מחרוזת שירים קצבית ושמחה והוא קליט".

אבל יוסי שוקרון לא נח. בעוד חודשיים הוא אמור להוציא שני סינגלים חדשים. סינגל אחד כותב לו ליאור מיארה, שגם הלחין את המוזיקה וייקרא ככל הנראה "בדרך לליבך". את הסינגל השני, שעדיין אין לו שם, כותב ומלחין אופיר כהן. שני השירים, מאמין שוקרון, ידברו לקהל רב.

שוקרון מתכוון השנה לערוך הופעות בארץ וגם בחו"ל. בתכנון הופעה באשדוד, אבל גם שתי הופעות מעבר לים, אחת בליון שבצרפת והנוספת בז'נבה, שוויץ. יוסי מוכר במקומות האלה, במיוחד בעיר ליון שם גר אביו, ישראל. יוסי הופיע כמה פעמים בפני קהל ישראלי צרפתי בעיר, אם באירועים פרטיים ואם באירועים גדולים יותר, ועלה כעת הרעיון שיגיע השנה להופעות, וזה אכן מה שיקרה. הוא אמור לנסוע בעוד מספר חודשים וכבר נסגרות לו הופעות.

יוסי שוקרון: "אני רוצה לאסוף שירים שיראו אור בעזרת השם, בכדי להגיע לאלבום הראשון שלי, להופיע כמה שיותר ולעשות מה שאני אוהב שזה לשיר. אני מקווה מאוד שהשנה תהיה שנת הפריצה שלי וזה יגיע מאחד השירים שהוצאתי או שיצאו בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך