הסינגל השני של יוסי שוקרון הגיע לרבע מיליון צפיות

השיר "תמיד איתך" הוא בלדה שקטה, אבל הצליח לעשות הרבה רעש * ארבעה ימים אחרי שיצא הסינגל השני של הזמר האשדודי הצעיר יוסי שוקרון, הוא הגיע לרבע מיליון צפיות ביו-טיוב * "ההרגשה נהדרת", אומר יוסי, "אני מקבל הרבה תגובות טובות, וזו הזדמנות להודות למשפחה ולחברים הרבים שמפרגנים"
הסינגל השני של יוסי שוקרון הגיע לרבע מיליון צפיות

יוסי שוקרון (24), זמר צעיר מאשדוד, הוציא בשבוע שעבר סינגל בשם "תמיד איתך". זהו הסינגל השני שיוסי מוציא, שנתיים לאחר שהוציא סינגל בשם "ואת אינך", והשתתף בעונה האחרונה של התכנית "אייל גולן קורא לך".

שוקרון שר מגיל ילדות, והוא חולם על הצלחה בענף הזמר הים-תיכוני התחרותי. בשנתיים שחלפו מאז יצא הסינגל הראשון הוא אסף חומרים לאלבום הבכורה שלו, שעליו הוא שוקד בימים אלה. "את הסינגל ראשון 'ואת אינך' כתב דודו ביטון והלחין דודו אלון", מספר יוסי, "הוא הושמע ברדיו האזורי, ואני קיבלתי בזכותו תודעה והרבה פידבקים יפים ואהבה מהסובבים אותי. זה היה מוצלח בשביל זמר צעיר בתחילת הדרך, ונתן לי מוטיבציה להמשיך. בעקבות התגובות החיוביות התחלתי להופיע באופן מקצועי באירועים מגוונים כמו חתונות, בריתות, טברנות, ערבי עובדים וגם במועדונים".

באחת הפעמים, כאשר הופיע במועדון ברחובות, ראו ושמעו אותו מלהקים של תכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך". הם פנו אליו, והציעו לו לבוא ולהיבחן לתכנית. יוסי עבר את האודישן, והיה אחד ממתמודדי העונה האחרונה. כאמור, בשבוע שעבר יצא שירו השני, בלדה שקטה בשם "תמיד איתך". גם הפעם דודו ביטון היה אמון על המילים, והלחן הוא של נתנאל עבו דידה. לצד השמעה בתחנות רדיו, עלה הקליפ בכל הערוצים בניו-מדיה, כולל ערוץ היו-טיוב, וכמובן הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. תוך זמן קצר, ארבעה ימים בלבד, הוא הגיע למספר צפיות שעמד על כרבע מיליון. "ההרגשה נהדרת", הוא אומר באושר, "אני לא מפסיק לקבל תגובות טובות, וזו הזדמנות להודות למשפחה ולחברים הרבים שמפרגנים".

מדוע בחרת להוציא דווקא את "תמיד איתך" כסינגל שני?
"התחברתי למילים, זה היה מה שחיפשתי. השיר מתאר תקופה שעברתי בעצמי, כשראיתי את המילים בפעם הראשונה הרגשתי שדודו התכוון אלי. הסינגל 'יושב' כבר שנה וחצי, התלבטתי איך ומתי להוציא אותו, והרגשתי שעכשיו זה הזמן. השירים הבאים שאני עובד עליהם לקראת האלבום הם מגוונים, יש בסגנון מזרחי, ים-תיכוני, יש בסגנון פופ. אני אוהב לחדש ולהביע את עצמי בדרכים שונות, אוהב לשיר בסגנונות שונים, לעבוד עם כל מיני מלחינים. אני גם כותב חומרים מקוריים שלי, ויכול להיות שאחד מהם ימצא דרכו לסינגל בעתיד".
מי שמלווה את יוסי בשנה האחרונה הוא איב שריקי. "הגעתי לצומת דרכים, לא ידעתי מה לעשות, ואיב לקח אותי, חיזק וליווה אותי", מספר יוסי. "מאוד קשה להשתלב בענף הזה. ישראל מרובת זמרים, כולם מוכשרים, וצריך סבלנות והתמדה. לאט לאט מכירים אותי, ויודעים מי אני. זו הדרך, ואסור לוותר. צריך להמשיך גם אם לפעמים זו דרך מייאשת. מי שהצליח, זה מי שלא ויתר".

מה השלב הבא?
"עכשיו אנו מתכננים הופעות, ואני רוצה להופיע באשדוד כמה שיותר, כי אני אוהב את העיר שלי, ויודע שהחברים והסובבים אותי יגיעו לתמוך וללוות אותי בדרך הנכונה להצלחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך