סכנין תארח את אשדוד בדוחא ולא בעכו

היום, חמישי נודע כי מ.ס אשדוד תתארח בשבת (18.15) מול סכנין בדוחא ולא בעכו כפי שנקבע תחילה. תורג'מן: ״צריכים להיות בכל משחק עד הסוף״
עמיר תורג'מן
תורג'מן כשאימן באשדוד.

מ.ס אשדוד תשחק מול סכנין בדוחא ולא בעכו. המשחק בשבת (18.15), שאמור היה להערך בעכו, עבר לביתה של סכנין מאחר והמשטרה אישרה לה לארח לראשונה בביתה. כך שמ.ס אשדוד תאלץ לשחק במגרש הבייתי של סכנין מול הקהל שלה.

עמיר תורג'מן, מאמן מ.ס אשדוד ערך הבוקר, חמישי מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול סכנין

תורג׳מן: ״הפסד להפועל חיפה כואב מאוד בייחוד לאור זה שלא הגיע לנו להפסיד את המשחק, הפועל חיפה כמעט לא הגיעו לשער. ניתחנו את הדקה המשמעותית של המשחק, זה יכול לקרות זה מאוד מבאס ומאכזב. מצד שני עברנו את זה התקדמנו קדימה ואנחנו מאוד מרוצים מהדרך ומהעבודה, חבל שהנקודה התפספסה לנו אבל בסופו של דבר הרגשנו שאנחנו קבוצה. גם במשחקים הבאים אנחנו צריכים לבוא ולתת הכל גם בדקה ה-93 ולא להשאיר את הדקה הזאת באוויר".

על סכנין אמר: ״סכנין קבוצה מאוד טובה, איכותית עם המון שחקנים איכותיים בחלק הקדמי, קבוצה שעשתה באמת שיפור טוב. אנחנו כבר הוכחנו שיכולים לשחק מול קבוצה ולהיות שווים לכל קבוצה, נגיע מוכנים למשחק ונצטרך לבוא ולהיות שם עד הסוף. בסופו של דבר סכנין עשו את שלהם השנה ואנחנו צריכים לעשות את שלנו עד הסוף".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך