עמיר תורג'מן: "נגיע למשחק מול הפועל חיפה מוכנים"

מ.ס אשדוד תצא למשחק האחרון בליגה הסדירה בשבת (18.15, "סמי עופר") מול הפועל חיפה. המאמן תורג'מן: "הפועל חיפה קבוצה מאוד טובה ובפורמה טובה". נראה כי אשדוד לא תשחק במערך 5 שחקני הגנה כמו מול מכבי ת"א.
עמיר תורג'מן
תורג'מן כשאימן באשדוד.

ביום שבת (18.15, ס"מי עופר", תצא מ.ס אשדוד למשחקה האחרון בליגה הסדירה, מול הפועל חיפה. המאמן עמיר תורג'מן התייחס למשחק, לקשיים, לשיטה ולהפועל חיפה

תורג'מן: "משחק חשוב כי הפועל חיפה קבוצה מאוד טובה ובפורמה טובה, ראינו אותם נגד מכבי חיפה ונגד מכבי תל אביב הם מעדו אבל התאוששו  יפה מאוד. זו קבוצה מאוד קשה ומתישה, ממושמעת טקטית. ואנחנו צריכים להגיע מוכנים, זה חשוב להמשיך את המומנטום, את הדרך שלנו, דרך תוצאות. אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל ונצטרך לעבוד קשה ב'סמי עופר' נגיע מוכנים זה בטוח "

תורג'מן התייחס למערך  5 שחקני הגנה:" אני מאמין בזה שלקבוצה יהיו לפחות שתי שיטות שנוכל לשנות דברים תוך כדי משחק. בחודשים הראשונים עבדנו על שיטה אחת בכדי להכניס ולהטמיע. אחרי שראינו שהדברים עובדים טוב התחלנו להכניס עוד שיטה, חמישה שחקני הגנה שאנחנו נוכל להמשיך להשתמש בה לא מעט. חלק מהמשחקים נשתמש, חלק נחליף באמצע. זו הדרך הנכונה, זה עבד יפה נגד מכבי תל אביב אבל צריך לזכור שלהפועל חיפה יש חלוץ אחד בלבד ולא תמיד שווה להישאר עם שלושה בלמים. אנחנו נחשוב לגבי זה עד למשחק". במילים אחרות מול הפועל חיפה אשדוד תשחק עם 4 שחקני הגנה ולא 5.

על הפועל חיפה אמר תורג'מן:" יש מפתחות חשובים מאו. הפועל חיפה ידועה בכך שהיא יוצאת מאוד מהר קדימה, קבוצה מאוד איכותית עם שחקנים שהבקיעו לא מעט שערים ועם קישור טוב. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל התרחישים והאפשרויות שיהיו שם. צפוי להיות מאוד טוב, אנחנו קבוצה טובה ובטוחים שיכולים לעשות עבודה טובה גם ב'סמי עופר' "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך