קטיה לויצקי לקראת הגמר: "זה יהיה כשלון אם נפסיד את הגביע"

קפטן מכבי בן אשדוד, קטיה לויצקי, אומרת בדיוק את מה שמרגישים בקבוצה. בחמישי (18.30, בית מכבי ראשל"צ), תשחק מכבי בן אשדוד בגמר גביע המדינה מול חולון. ענבר: "מגיע לחולון קרדיט"
קטיה לויצקי לקראת הגמר: "זה יהיה כשלון אם נפסיד את הגביע"
לאן הוא יגיע? גביע המדינה

הערב, רביעי,  נערכה מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע המדינה ווינר סל לנשים שיתקיים מחר בשעה 18:30 בבית מכבי בין מכבי אשדוד לאליצור חולון. הכניסה חינם. במסע”ת נכחו המאמנים של שתי הקבוצות ושתי הקפטניות.

לקטיה לויצקי, קפטנית מכבי אשדוד: “ההכנה היא לפני כל משחק, אין הבדל. ההתרגשות תתחיל כשנגיע לאולם אבל זה מרגיש כמו כל משחק. זה יהיה כשלון אם נפסיד את הגביע. אין שום משמעות למסורת הפעם, השנה חולון היו מדורגות מעלינו רוב העונה והם קבוצה מצוינת”.

לימור פלג, קפטנית אליצור חולון: “אנחנו לא יודעים באיזה מצב אנחנו מקבלות בחזרה את צ’ונג ובחצי הגמר ניצחנו גם בלעדיה כי שיחקנו ביחד. נקווה שהיא תחזור טוב. בעיני המשחק הזה הוא 50-50, אנחנו לא באות כאנדרדוג, אשדוד קבוצה מצוינת אבל הוכחנו השנה שאנחנו יכולים לשחק מול הקבוצות הגדולות. הקהל של חולון התחיל להגיע למשחקים שלנו ויש הרבה יותר מודעות בעיר”.

 

עדן ענבר, מאמן מכבי אשדוד: “מגיע לחולון קרדיט גדול על חצי הגמר, אני מהמר חלש מאד כי חשבתי שהרצליה ינצחו בגלל שצ’ונג לא שיחקה. הם ניצחו בצדק והוכיחו שהם קבוצה ומגיע לכל המערכת שם הרבה קרדיט”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך