נקודה מת"א. 0:0 למ.ס אשדוד מול מכבי ת"א

ת"א שהגיעה מהמקום הראשון סיימה בתיקו 1:1 מול אשדוד שמעל לקו האדום. אשדוד יצאה מאוכזבת מהמשחק. במחזור הבא תצא אשדוד למשחק חוץ "בסמי עופר" מול הפועל חיפה, במחזור שייסים את הליגה הרגילה.
נקודה מת"א. 0:0 למ.ס אשדוד מול מכבי ת"א
אינברום לא מוותר (טוטו פוטו)

הייתם צריכים לראות את הפרצוף של עמיר תורג'מן מאמן מ.ס אשדוד בסיום המשחק מול מכבי ת"א במוצאי שבת. משחק שהסתיים בתוצאה 0:0. תורג'מן שהיה נבוך מעט, בעיקר בגלל שאולי קלקל למכבי ת"א, שם אימן, את האליפות, הרגיש שהוא יכול היה לצאת מהמשחק הזה עם יותר מנקודה. זה אומר הכל.

אשדוד לא נפלה מכבי ת"א שהגיעה מהמקום הראשון. אשדוד שמעל לקו האדום רצתה בתחילה נקודה. בסיום כאמור הייתה מאוכזבת. היו כמה כדורים כמו זה של דן ביטון במחצית הראשונה שכבר הלכו לרשת וברגע האחרון חולצו, או טעות איומה של הקוון שמנע מצב של אחד על אחד מדור ז'אן במחצית השניה. אבל נקודה  מול מכבי ת"א, אחרי שני הפסדים מול רעננה, בליגה ובגביע, זה לא עניין של מה בכך.מחמאות למשחק ההגנה של הקבוצה עם פיליפנקה, בן זקן, פיבן, ברוסי'ץ' ומושל.

חוגגים נקודה מול ת"א (טוטו פוטו)

במחזור הבא תצא מ.ס אשדוד ל"סמי עופר", שם היא תפגוש את הפועל חיפה מהצמרת במשחק אחרון לליגה הרגילה. אבל בשבוע בו רעננה הפסידה ואשקלון מתחת לקו האדום גם והפער ממנה גדל ל-5 נקודות,  תיקו מול מכבי ת"א, הוא לא רע בכלל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך