במ.ס אשדוד רוצים לשכוח את הגביע לפני מכבי ת"א

במ.ס אשדוד לקחו קשה את ההפסד להפועל רעננה ברבע גמר גביע המדינה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי היו כאלה עם דמעות בעיניים בחדר ההלבשה, במיוחד יגור פיליפנקה שהחמיץ את הפנדל היחיד. גורם בקבוצה אמר: "צריך להרים ראש ולהתכונן למכבי ת"א בשבת". יתכן כי גם מול ת"א ישחקו עם 3 בלמים.
במ.ס אשדוד רוצים לשכוח את הגביע לפני מכבי ת"א

חדר ההלבשה של מ.ס אשדוד לאחר ההפסד בפנדלים ברבע הגמר להפועל רעננה, היה שקט מאוד. היו שחקנים עם דמעות בעיניים. אחד השחקנים שלקח קשה מאוד את ההפסד היה יגור פיליפנקה הבלם, שהחמיץ את הפנדל היחיד בבעיטות ההכרעה".

בצוות המקצועי של אשדוד מתלבטים לקראת המשחק מול מכבי ת"א (שבת, 20.30, איצטדיון הי"א) האם להמשיך עם 3 בלמים, כפי ששיחקו לראשונה מול רעננה. גורם בקבוצה אמר: "צריך להרים את הראש, אין בריריה, לשכוח את המשחק מול רעננה ולהתכונן למכבי ת"א". כרטיסים למשחק כבר נמכרים.

מי שיחזור להרכב הוא מאוריסיו קורדיירו אשר לא שיחק בגלל צהובים. גם טום בן זקן המגן והקפטן שהיה חולה, מועמד לחזור. תום מונד עשוי להשתלב במשחק לאחר פציעה. מול רעננה הוא כבר ישב על הספסל. גם בלסינג אלקה יחזור להרכב אם יהיה כשיר לאחר שמתח שריר במשחק. דור ז'אן יירד כנראה לספסל.

גדי קינדה הקשר שנפצע, עושה רק חיזוקים בחדר הכושר. הוא אמור לחזור בעוד חודש למשחקיי הפלייאוף התחתון ויהיה חיזוק מאוד משמעותי לקבוצה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך