מ.ס אשדוד הודחה ברבע הגמר בפנדלים מול רעננה

לאחר 1:1 בתום 90 הדקות (2:2 בסיכום שני המשחקים). פיליפנקה החמיץ פנדל. ברוצי'ץ כבש את שני השערים לאשדוד ועצמי. ב-31.3 תהיה זו רעננה בחצי הגמר.

שמעון אבו חצירה מרעננה בעט לרשת הגבוהה וסגר עניין מהפנדל האחרון, מ.ס אשדוד לא תהיה בחצי הגמר, היא הודחה ברבע גמר גביע המדינה לאחר תיקו 1:1 (2:2 בסיכום שני המשחקים) ו-3:5 בפנדלים.

זה היה אחד המשחקים הכי גרועים של אשדוד העונה. משחק חלש מאוד. זה התחיל הפוך לגמרי. כעבור 2 דקות קרלו ברוצ'יץ' המגן נכנס לרחבה והמשיך פנימה כדור נגיעה של אור אינברום. שער שביטל את יתרון שער החוץ של רעננה מהמשחק הראשון (1:1).

אבל דווקא אז אשדוד נעלמה מהמשחק ואיפשרה לרעננה להכנס למשחק וללחוץ על מנת להשיג את השער שהיא כל כך רצתה . זה קרה בדקה ה-67, שוב ברוצי'ץ, רק הפעם לשער הלא נכון. 1:1.

שתי הקבוצות כמעט ולא עשו כלום עד לסיום 90 הדקות, עברו להארכה וגם שם לא היה הרבה מה לספר לכם. בפנדלים זה לא הלך לאשדוד. יגור פיליפנקה החמיץ את השער הראשון, רעננה כבש את כל החמישה שלה והיא תהיה ב-31.3 בחצי הגמר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך