תיכון אמי"ת ב' הופך לבית ספר טכנולוגי

בית הספר יאפשר לתלמידיו לימודי הנדסאי בכיתות יג' ויד' במטרה להכשיר אותם ולהעניק תעודות מקצוע כמו טכנאי פלאפונים, הנדסאי רשתות וחשבי שכר במקביל ללימודי 5 יחידות בשפות זרות
תיקון סלולאר

בית הספר תיכון אמי"ת ב' פותח את ההרשמה לשנת תשע"ט עם מגמה ייחודית שטרם היתה כמוה באשדוד. במסגרת הפיכתו של התיכון לתיכון טכנולוגי, תחל בשנת הלימודים הבאה לפעול בבית הספר מגמת סייבר אשר תקנה ללומדים בה יכולות וכישורים להתקדם בצבא ובשוק העבודה בתחומים אלו. חלק מהנושאים שיילמדו לראשונה באשדוד על ידי תלמידי המגמה, יהיה תכנות קוד במערכות פתוחות, קורסים בהגנת מחשבים מפני מתקפות סייבר, קורס מבוא לרשתות תקשורת, קורס יישומים גרפיים ותחזוקת מערכות סלולריות. כל הקורסים הללו יילמדו בכיתות ממוחשבות המיועדות לכך על מנת לחשוף את התלמידים לשינויים האחרונים בעולם הסייבר.

בהמשך, לאחר סיום 12 שנות לימוד, יוכלו תלמידי מגמת הסייבר להמשיך את לימודיהם בכיתות יג' ויד' על מנת להשלים את הסמכתם ללימודי הנסאי רשתות תקשורת ומחשוב.

בית הספר חרט על דגלו לאפשר לתלמידיו לסיים את לימודיהם עם הסמכה טכנולוגית ותעודת מקצוע במקביל להשלמת בגרות מלאה. לתיכון החדש, יירשמו תלמידי כיתות ט' ו-י' מכל רחבי העיר.

בנוסף למגמת הסייבר, יפעלו בבית הספר 3 מגמות ייעודיות נוספות: מגמה נוספת היא מגמת חשבונאות שבה בוגרי המגמה יוכלו להמשיך וללמוד במסגרת כיתות יג' ויד' לימודי חשבות שכר בארגונים.  מגמה רלוונטית נוספת בתחום תעסוקתי חשוב היא מגמת תיירות ופנאי הכוללת מסלול ניהול מלונאי ותיירותי.

בהמשך ללימודי התעודה שמעניק בית הספר לתלמידיו, יעניק תיכון אמי"ת ב' אפשרות ללימודים במגמה לקבלת תעודת טכנאי פלאפונים. תעודת מקצוע המאפשרת להיכנס לתחום צומח של תיקונים, שדרוגים ושירות לטלפונים סלולאריים.

מגמה רביעית שתפעל בתיכון היא מגמת מיידענות המאפשרת היכרות עם עולם המידע ואיתורו ברשת האינטרנט, מגמה זו ומגמת התיירות מאפשרות לימודי שפות זרות כמו צרפתית, אמהרית או רוסית ברמה של 5 יחידות לימוד.

מנהל מחלקת תקשוב בבית הספר, יעקב זיכר אמר כי " חשוב לנו לאפשר לתלמידים ליהנות מכל העולמות – הן מלימודים אטרקטיביים ורלוונטיים לשוק העבודה והן מתעודת בגרות שתאפשר המשך לימודים אקדמיים. אני מאמין כי המגמות החדשות בבית הספר יאפשרו ליותר תלמידים מבית ספרנו להשתלב ביחידות הטכנולוגיה העילית בצה"ל".

*ההרשמה למגמות החדשות מיועדת לתלמידי כיתות ט' וי' מהעיר אשדוד וסביבתה דרך מזכירות בית הספר בטלפון:  08-8521802

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך