הסיוט של דיירי הבניין ברחוב ביאליק הסתיים

השיטור העירוני באשדוד פינה שני ״חסרי בית״ בשנות ה-40 לחייהם שחיו במבנה מאולתר בבניין ברחוב ביאליק. גם הכלב שהיה ברשותם, שהטיל מורא על תושבי השכונה, נלקח להסגר על ידי הוטרינר העירוני. דייר בבניין: "סוף סוף הסיוט הזה הסתיים"
הסיוט של דיירי הבניין ברחוב ביאליק הסתיים
פונו מהבניין (צילום: דוברות משטרה)

במהלך היום פעלו שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני בעיר אשדוד על מנת להשיב את הסדר ולהרחיק את המטרד לתושבי בניין מגורים ברחוב ביאליק בעיר. לאחרונה הקימו 2 ״חסרי בית״ בשנות ה-40 לחייהם מבנה מאולתר בבניין שם שמו את משכנם.


בפעילות שנערכה היום בהובלת יחידת השיטור העירוני, פונה המבנה על יושביו ותכולתו. בין היתר, הכלב שהיה ברשותם, שהטיל מורא על תושבי השכונה, נלקח להסגר על ידי הוטרינר העירוני

״אנו נפעל לשמירת איכות חיי התושבים כל העת על מנת לאפשר לכל אזרח שומר חוק אורח חיים נורמטיבי ומוגן מפני אלו הפועלים בביריונות״, נמסר מהמשטרה.

אחד הדיירים בבניין סיפר לאשדוד אונליין: "התקופה האחרונה היתה סיוט מאוד גדול לנו ולמשפחות שלנו, פחדנו לצאת החוצה, הם עשו מה שהם רוצים והכלב הגדול שלהם הפחיד את כולם פה, אני שמח שסוף סוף הסיוט הזה הסתיים"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך