שלושה נערים נעצרו בחשד לשני מקרי שוד באשדוד

חוקרי המשטרה הצליחו לגבש תשתית ראייתית נגד שלושה קטינים (15) בחשד לשוד של תיק מידה של תושבת אשדוד לפני כשבועיים בשעת לילה מאוחרת. אחד מהם נחקר גם בחשד כי גנב תיק בו סכום כסף רב יחד עם חשוד נוסף שנחקר אף הוא.
שלושה נערים נעצרו בחשד לשני מקרי שוד באשדוד

חקירת המשטרה בעקבות אירוע בו נשדדה תושבת אשדוד (61) על ידי שלושה צעירים, הביאה למעצרם של שלושה חשודים כבני 15 ולהעברתם לחקירה במחלק הנוער במשטרה. אחד החשודים ניסה בעת הגעת השוטרים אל ביתו להימלט כל עוד נפשו בו אך לא לקח בחשבון כי שוטרי הסיור ערוכים מסביב לבניין מגוריו.

במהלך חקירתם קשרו עצמם החשודים לחשדות המיוחסים להם ולאחר מספר ימי מעצר הוחלט לשחררם בתנאים מגבילים תוך ששניים מהם הושבו אל מעון בו אמורים לשהות. אחד מהחשודים הקטינים נחקר בתיק נוסף בו על פי החשד ימים ספורים לפני אירוע השוד, 4.2.18, ביצע זה יחד עם קטין נוסף (15) גניבת תיקו של אדם בסמוך לבית המשפט השלום באשדוד, תיק שהכיל כסף רב בו התחלקו שני החשודים ובהמשך פצחו במסע קניות.

בתום פעולות החקירה שערכו חוקרי הנוער באשדוד, צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום על ידי גורמי התביעה המשטרתית והפרקליטות בבוא העת . "אנו נפעל כנגד חשודים שיפגעו בביטחון הציבור וברכושו תוך שימוש ביכולות מבצעיות מתקדמות ואמצעים מתוחכמים וזאת במטרה להגביר את תחושת הביטחון של האזרח הנורמטיבי בכל שעות היממה", נמסר מהמשטרה.

בתאריך 7.2.18 מעט לאחר השעה 23:00 התקבל דיווח במשטרה אודות אירוע חטיפת תיק מידיה של תושבת אשדוד עת זאת הלכה ברחוב הרצל בעיר. כוחות משטרה שהגיעו חיש למקום פגשו בגברת שסיפרה לחוקרי המשטרה כי שלושה צעירים קטינים חטפו מידה את התיק שהכיל 50 ש"ח, מסמכים אישיים ומכשיר טלפון סלולרי. הודות לפעולות חקירה מידיות ומקצועיות שערכה המשטרה תוך שימוש ביכולות טכנולוגיות מתקדמות, הצליחו החוקרים להתחקות אחר מכשיר הפלאפון ולאתר את האדם המחזיק בו. בחקירתו טען כי רכש את המכשיר תמורת סכום של מאות שקלים יום למחרת אירוע השוד.

בהמשך, ולאור המידע החקירתי, הגיעו בלשי המשטרה אל ביתו של החשוד ועצרו אותו לחקירה לא לפני שזה ניסה להימלט מפניהם, מקומה 4, אך לא לקח בחשבון כי שוטרי משטרת ישראל גם פרוסים מסביב לביתו. בחקירתו קשר עצמו החשוד לשני המקרים המיוחסים לו, הן אירוע השוד והן אירוע גניבת תיק שהכיל סכום כסף רב מספר ימים לפני כן. עוד במסגרת החקירה נעצרו שני שותפיו לאירוע השוד וחשוד קטין נוסף שביצע עמו את אירוע גניבת התיק האמור.

בחקירה האירועים עוד עלה כי החשוד נמלט למעשה ממעון חוסים באזור חדרה במהלך חודש ינואר השנה. לאחר שהצליח יחד עם קטין נוסף לגנוב את התיק מרשותו של אדם תמים בסמוך לבית המשפט באשדוד, יצאו השניים למסע קניות במהלכו רכשו בגדים יוקרתיים ועוד.

שלושה ימים לאחר מכן, גמלה בליבו יחד עם שני קטינים אחרים ההחלטה לאתר אישה קשישה ברחוב על מנת לשדוד את תיקה, תוך כדי סריקות שערכו באותו מועד הבחינו באישה שהלכה לתומה ברחוב, בעלת התיק שנשדד, ואז ביצעו שלושת הקטינים את השוד בו גנבו את תיק שהכיל "רק" 50 ש"ח וטלפון סלולרי אותו מכרו כבר למחרת היום תמורת 300 ש"ח. בחקירתם מעידים הקטינים כי עשו זאת בשל התעסקותם בהימורים וכי הם זקוקים לכסף לשם כך.

צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך