ניצחון בייתי ראשון העונה לאשדוד 2:3 על עכו. משער של אור אינברום

שער בתוספת הזמן של אור אינברום, הביא לניצחון בייתי ראשון העונה למ.ס אשדוד, כשהאחרון היה לפני 10 חודשים. אשדוד בניצחון גדול 2:3 על עכו ברחה ממנה 8 נקודות ואולי הורידה אותה ליגה. במחזור הבא משחק חוץ מול רעננה שמעליה.
ניצחון בייתי ראשון העונה לאשדוד 2:3 על עכו. משער של אור אינברום
אינברום כובש את שער הניצחון. (צילום: טוטו פוטו)

10 חודשים. זה חתיכת זמן. אין בכלל ספק. אבל הנה זה הגיע. אולי באחד המשחקים הכי חשובים של הקבוצה העונה, ניצחון בייתי ראשון העונה, 2:3 על הפועל עכו. שהחיינו. ניצחון ראשון העונה בבית, כשהאחרון היה באפריל 2017 מול הפועל ת"א. במחזור הבא משחק חוץ קשה מול רעננה שמעל אשדוד בנקודה.

את השער שהביא את הניצחון הבייתי כבש מי שחזר הביתה וזה הכי מתאים היה עבורו לכבוש – אור אינברום. זה גם היה בתוספת הזמן, אז זה הלך קשה.קשה אבל מתוק. עכשיו אשדוד 8 נקודות מעכו שעושה רושם שנפרדה אולי מהליגה. כמה זה חשוב.

אשדוד הייתה ראויה לניצחון הזה ואם זה היה נגמר 2:2 אז היינו אומרים שהתוצאה משקרת. זה התחיל קשה מאוד. בדקה ה-15 דווקא עכו עלתה ליתרון לאחר שבן אז'ובל שהתחיל במהלך עשה מזה 0:1. אשדוד החמיצה ממצבים נוראיים!! דן ביטון (המצטיין) ואלקה יכלו להשות, אבל זה קרה רק בדקה ה-55. דן ביטון בכדור חופשי נהדר לא השאיר לרם שטראוס מעכו שום סיכוי 1:1.

אבל שוב בניגוד למשחק (66), עכו יצאה לעוד מתפרצת ועלתה ליתרון 1:2. גבי קניקובסקי עשה סלאלום בהגנת אשדוד בדרך לשער. המזל של אשדוד שהיא חזרה (68) מיד עם שער נהדר של אלקה מבישול של בנצי מושל.

זה הלך לעוד תיקו מאכזב. תיקו שאשדוד הייתה יוצאת נאיבית/פראיירית, תמחקו או תשאירו את שתי ההגדרות. אבל אז הגיע אינברום "הביתה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך