בלפר: "עכו באים מבחינתם לגמר גביע"

ארז בלפר עוזר המאמן במ.ס אשדוד, יודע בדיוק מה מחכה לאשדוד בשבת (18.00, הי"א), מול הפועל עכו האחרונה. אבל מצד שני אומר: "מקווים סוף סוף לניצחון בייתי".
בלפר: "עכו באים מבחינתם לגמר גביע"
בלפר ותורג'מן

ארז בלפר עוזר המאמן של עמיר תורג'מן במ.ס אשדוד, מתכונן כמו כל הקבוצה למשחק החשוב בשבת (18.00, איצטדיון הי"א), מול האחרונה בטבלה, הפועל עכו.

בלפר אמר ךקראת המשחק: "אנחנו דרוכים מאד,עכו באים לגמר גביע מבחינתם והם השתנו בינואר,יהיה קשה". בלפר יודע שניצחון על עכו יפתח פער של 8 נקודות שהוא חשוב מאוד לקבוצה בקרבות התחתית.

בלפר הוסיף בעניין: "אנחנו מקווים סוף סוף לניצחון בייתי". כמו שזה נראה במ.ס אשדוד יש התלבטות גדולה מאוד לא רק על ה-11 אלא על מי יהיה בסגל. דור ז'אן ודן ביטון נמצאים אף הם בתמונת ההרכב.

המאמן עמיר תורג'מן הוסיף: "מצפה לנו מחר משחק קשה נגד קבוצה שמאד השתפרה לאחרונה. נגיע מוכנים וממוקדים כדי לעשות את הדברים כמו שצריך, כי לא מעניין אותי להשאר עם התשבוחות שקיבלנו אחרי ב״ש אלא עם הנקודות שנצבור אחרי עכו. נצטרך לעבוד קשה כדי להוכיח שאנחנו ראויים למחמאות שקיבלנו לאחרונה אבל מה שחשוב זה שנעשה את התוצאה ונשאיר את הנקודות בבית״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך