תוצאה משקרת. אשדוד נוצחה בבאר שבע 2:0, במשחק שלא נפלה מהיריבה

מ.ס אשדוד נוצחה במשחק מול באר שבע בשני 2:0. אבל מי שראה את המשחק יצא בתחושה של אכזבה, שאשדוד יכולה הייתה לצאת מהמשחק הזה בנקודה. שער בדקה ה-41 ושער בפנדל בתוספת הזמן, גמרו את המשחק. השופט בר נתן התעלם מפנדל ברור לזכות אשדוד.
תוצאה משקרת. אשדוד נוצחה בבאר שבע 2:0, במשחק שלא נפלה מהיריבה
דאנב ופיבין מנסים לעצור את פקהארט. צילום: טל אקוקה

זה נגמר 0:2 לאלופה מבאר שבע. אבל ויש אבל גדול. התוצאה משקרת ובגדול. אשדוד ספגה את השער השני מפנדל לאחר טעות של יואב ג'ראפי שבעט באייבינדר במקום הכדור בתוספת הזמן. אבל עד אז, אשדוד לא נפלה מהאלופה. היא הייתה ראויה לשער אחד ואולי יותר וגם לפנדל שלא נשרק על ידי השופט בר נתן, לאחר שדור אלו מבאר שבע נגע בכדור בידו בצורה ברורה. הקלות הבלתי נסבלת שלא שורקים נגד הקבוצות "הקטנות".

אשדוד יכולה לצאת מעודדת מהמשחק הזה. לא מהתוצאה, אלא מהעובדה שעמדה שווה מול באר שבע. לא התגוננה, אלא הייתה כמה פעמים קרובה לשער שיווין. אשדוד גם נותר מעל לקו האדום, למרות ההפסד. קינדה (20, 74), היה בדרך לכבוש שער במצב של 0:1, אבל החמיץ. רק להראות כמה אשדוד היתה קרובה לנקודה.

בדקה ה-41 שער בכורה לממן בהפועל ב”ש. וואקמה פרץ מצד שמאל ושלח למרכז הרחבה, שם היה קשר הרכש מהפועל חיפה שהפציץ את השער של ג’ראפי תוך כדי גלישה. בתוספת הזמן זה נגמר. יואב ג'ראפי איבד כדור ברחבה ובמקום לבעוט בכדור, בעט באייבינדר וזה נגמר בפנדל (שהפעם השופט ראה בקלות) ופקהארט עשה מזה 0:2 משקר.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, יצחק אספה, ויקטור גנב, איגור פיליפנקה, קרלו ברוציץ’, יובל יעקובוביץ’, שחר פיבן (דור ג’אן, 68), גדי קינדה, דן ביטון, מאורסיו קורדיירו (אור אינברום, 82) ובלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך