גרינברג לקראת חצי הגמר: "אנחנו מבינים את האתגר"

מסיבת העיתונאים המציינת את פתיחת שבוע גביע המדינה ווינר סל התקיימה היום בצהריים, ראשון, בהיכל מנורה מבטחים, בנוכחות יו”ר איגוד הכדורסל מר עמירם הלוי, מאמני הקבוצות והקפטנים של ארבע הקבוצות שייטלו חלק במעמד החשוב. אשדוד תפגוש את מכבי ת"א בחצי הגמר (1845., מנורה מבטחים)
גרינברג לקראת חצי הגמר: "אנחנו מבינים את האתגר"
נציגי הקבוצות בחצי הגמר

בשני תשחק מכבי קפלן אשדוד באר טוביה מול מכבי ת"א במשחק חצר גמר גביע המדינה (18.45, היכל מנורה מבטחים). היום, ראשון  נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחקים. בחצי הגמר השני, חולון מול ירושלים.

מאמן מכבי אשדוד, בראד גרינברג: “לקבוצה שלנו היה חודש טוב אבל לשחק מול מכבי זה עניין אחר ואנחנו מבינים את זה. אנחנו מבינים את האתגר ונעשה את המיטב שלנו, לא מזדמן לך להתמודד מול קבוצה מצוינת כזו פעמים רבות, אנחנו מתרגשים ונעשה את הכי טוב שלנו”.

“אני מקווה שדייויד (לאורי) יחזור לשחק אבל זה לא יקרה מחר. הוא ממתין לתוצאות של בדיקות שיקבעו מתי יחזור. אנחנו חסרים אותו וזה חבל, הוא שחקן נהדר שרוצה לחזור ולשחק אבל הבריאות שלו חשובה יותר מהכל”.

מאמן מכבי ת”א, נבן ספאחיה: “אני מקווה שהטורניר הזה יהיה פסטיבל של כדורסל, אני שמח להיות חלק מזה. לגרינברג יש נסיון רב ואני מכבד אותו מאד, הוא מגיע מחר כדי לנצח את המשחק כמו שהוא עשה הרבה פעמים בקריירה שלו. אנחנו נהיה מוכנים כמו ששיחקנו בכל משחק יורוליג, אנחנו מכבדים אותם מאד”.

“יש הרבה מפתחות ויש הרבה דברים לעשות בשני צידי המגרש. אחד מהם זה נושא הריבאונד והוא חשוב מאד. אני לא חושב שאני יכול להגיד שזה מפתח אלא אחד מהדברים שאנחנו צריכים לעשות”.

קפטן מכבי אשדוד, אדם אריאל: “אני שמח להיות פה בפעם השניה בתור הקפטן של אשדוד, יצרנו משהו מיוחד בקבוצה וזה מביא לנו המון בטחון. נבוא צנועים אבל גם עם הרבה בטחון עצמי שאפשר לעשות משהו מיוחד מחר, נקווה להצליח”.

קפטן מכבי ת”א, ג’ון דיבורתולומיאו: “תמיד יש לחץ כשמתמודדים על תואר, אנחנו רוצים להמשיך את הרצף אבל לא צריך לשים עוד לחץ על עצמנו. הפוקוס הוא על האימון היום ולבוא למשחק מחר הכי מוכנים שאפשר”.

“להיות קפטן זו הזדמנות נהדרת לזכות בגביע, ניקח את זה צעד אחר צעד והפוקוס על המשחק מחר בלבד, אנחנו לא יכולים לחשוב מעבר לזה”.

מאמן הפועל חולון, דן שמיר: “יצא חצי גמר גביע מעניין, גביע זה מפעל שלפעמים משתחלת סינדרלה והפעם זה מיוחד שהקבוצות הטובות בליגה הם כאן, זה הופך את האירוע למאד איכותי. שיחקנו מול ירושלים משחק צמוד אחד, שתי הקבוצות דומות מאד, הם קבוצת הגנה טובה מאיתנו ואנחנו קבוצת התקפה טובה יותר. אני בטוח שיהיה משחק חזק ומעניין”.

“יש במעמדים האלו משהו מרגש וגדול, אנחנו עוברים שנתיים טובות מאד בקבוצה ומנצחים הרבה. לנצח עוד שני משחקים פה השבוע יכול לעשות את זה הרבה יותר טוב. הייתי עם חולון פעמיים בחצי גמר גביע ולא עברנו אותו, מקווים שהפעם נצליח להגיע לגמר”.

מאמן הפועל ירושלים, מודי מאור: “המשחק הזה לא יוכרע על היכולת לעצור שחקן אחד. יש לנו את היכולות להעמיד הרכבים הגנתיים טובים ואנחנו באים לנצח את המשחק הזה”.

“שקלנו לעשות משחק אימון אבל היינו ממוקדים באימונים שלנו והיה לנו חשוב לתרגל את הדברים שלנו עם השחקנים שחוזרים מפציעות. הפועל ירושלים היא קבוצה שמתמודדת על תארים ואם לא הייתי חושב שאני יכול לעשות את זה, לא הייתי עושה את זה. לכל מאמן יש פעם ראשונה במעמד כזה”.

“קינזי סובל ממגוון פציעות והרבה חוסר מזל ואנחנו נצטרך להגיב בהתאם למשחק ולראות אם נצטרך אותו”.

קפטן הפועל חולון, שלומי הרוש: “אנחנו רוצים שזה יקרה, מרגישים טוב בקבוצה ונהנים לשחק. כרגע אנחנו משחקים התקפה טובה מאד והגנה קצת פחות. נקווה לתת את המשחק הטוב ביותר שלנו כדי להתקדם עוד שלב אחד”.

קפטן הפועל ירושלים, יותם הלפרין: “כיף להיות פה שוב. כל הסטטיסטיקות של התקפה הגנה יכולות להיות רלוונטיות ויכולות להיות פחות. ברור לנו מול מי אנחנו עומדים מחר, אני שונא לשחק מול דן ובטח מול חולון של השנה שיש לה פוטנציאל גדול כ”כ. היה לנו זמן להתכונן, אני מאמין שהקבוצה שתשתחרר ראשונה ותהיה יותר אגרסיבית זו הקבוצה שתנצח”.

“השנה היו הרבה עליות ומורדות בקבוצה, זה לא משהו בריא. לאחרונה מצאנו את הדרך וההיררכיה מאד ברורה, אנחנו מצליחים להגיע ולמקסם את היכולת שאנחנו יכולים להביא עם השחקנים שקיימים. בסופו של יום להביא תואר בפברואר זה דבר שכל קבוצה רוצה אבל הדרך עוד ארוכה. המשחק מול חולון יהיה מאד מעניין ואנחנו עוד לא במצב שאנחנו יכולים לחשוב על גמר גביע”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך