תיקו בחצי של הרבע 1:1 בין אשדוד לרעננה

במשחק הראשון של רבע הגמר נפרדו מ.ס אשדוד ורעננה בתיקו 1:1. אלקה כבש ראשון, דסה השווה. הגומלין ב-27.2. שער החוץ נותן כרגע יתרון לרעננה.
תיקו בחצי של הרבע 1:1 בין אשדוד לרעננה

נכון, זו לא התוצאה שרצו במ.ס אשדוד, 1:1 מול רעננה, אבל זה רק החצי של הרבע. אשדוד עוד תצא לגומלין מול רעננה בחוץ ב-27.2 והכל פתוח. אשדוד אגב לא מצליחה לנצח את רעננה.

בעונה שעברה באותו מעמד הפסידה אשדוד 1:4 מול בני יהודה במשחק הראשון והכל היה כבר גמור. אז גם זו נחמה.

המשחק היה חלש. משחק של תיקו. שתי הקבוצות שמרו שחקנים לליגה. זה התחיל בשער של אשדוד בדקה ה-60. דן ביטון שלח כדור מדהים חופשי לאלקה שהמשיך בראש פנימה.

אלקה חוגג את השער (צילום: טוטו פוטו)

7 דק אחכ רעננה הישוותה. אור דסה ניצל טעות בהגנת אשדוד להשוות ולשלוח את שלי הקבוצות לעוד חצי של הרבע. שער החוץ אגב נותן כרגע יתרון לרעננה.

הרכבים: אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ויקטור גנב, עמית ביטון, אביב סולומון, וובה בראון, יובל יעקובוביץ, דן ביטון, בנצי מושל ( אור אינברום 45), בלסינג אלקה ( מאוריסיו קורדיירו 77), דור ג'אן ( דין דוד 65).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך