בלי פאניקה: הודעת קב"ט העיר שהלחיצה את התושבים

מייל של קב"ט העיר שהופץ ברשת על מקרה חירום גרם לפאניקה, למרות שבמפורש נכתב אחרת, אתר 'אשדוד אונליין' עושה לכם סדר

לפני מספר שעות דלף מסמך פנימי שנשלח לעובדי העירייה ע"י קב"ט העיר אריה איטח, שגרם לפאניקה גדולה לאחר פרסומו, מדובר על דף הנחיות של הקב"ט לקראת מצב חירום, שם נכתב כי על עובדי העירייה לעדכן את כולם כמה חשובה ההתכוננות למצב חירום.

בהודעה כתב קב"ט העיר במפורש את המילים בלי פאניקה, אך באתר מקומי אחר בחרו להפוך את הסיפור לידיעה כבייכול אנחנו לקראת פתיחה במלחמה, וקב"ט העיר יודע משהו שאנחנו לא, אך לא באמת כך הדברים.

אתר 'אשדוד אונליין' פנה לקב"ט העיר במטרה להבין את פשר הדברים ולעשות סדר לטובת התושבים, אריה איטח הסביר לנו כי מדובר במסמך פנימי שנשלח לעובדי העיריה לקראת תרגיל שמבצעים במחלקת החינוך ובמוסדות החינוך.

"במיוחד כתבתי בלי פאניקה, כי סה"כ זה תרגיל, ותמיד טוב להיות מוכנים למקרה חירום" אמר איטח.

תגובת אריה איטח: תרגיעו, לא מדובר במידע הנמצא בידנו ושאינו מותר לפרסום , בכל חודש פברואר לפני תרגיל מוסדות חינוך ארצי, אנו מרעננים לעובדי העירייה ומחדדים את נושא המוכנות לחירום, מי שמוכן מוגן…יום נפלא לכולם…

המסמך שפורסם לפני יומיים:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך