תורג'מן לפני רעננה בגביע: "הליגה זו הלחם והחמאה שלנו הגביע"

היום, רביעי (19.00, הי"א) ייערך המשחק הראשון מבין שניים, מול רעננה. הגומלין ב-27 בחודש. בנצי מושל שאמור לפתוח בהרכב: "אף פעם לא קל לשחק נגד אותה קבוצה מספר פעמים".

עמיר תורג'מן, מאמן מ.ס אשדוד מתכונן לקראת משחקה של הקבוצה היום, רביעי (19.00, איצטדיון הי"א), במסגרת משחק רבע גמר גביע המדינה. זה היה המשחק הראשון מבין שניים. הגומילין ייערך ב-27 לחודש. רעננה היא יריבת אשדוד גם במאבקי ההישרדות בליגה.

תורג'מן: "אנחנו צריכים להיות דרוכים ומוכנים. אנחנו יודעים שזה הולך להיות משחק קשה מאד רעננה היא קבוצה טובה, מסודרת ומאומנת וראינו את זה במשחק הקודם איתם. כך, שמדובר במשחק בהחלט לא קל עבורנו אבל עם זאת אנחנו באים דרוכים, מוכנים בהחלט רוצים לעשות את הדברים נכון כמו שאנחנו יודעים ועשינו בתקופה האחרונה. נקווה שנעשה ואז גם התוצאה לטובתנו אבל הדרך עוד ארוכה".

איך מתכוננים לצמד משחקים ולא למשחק נוקאאוט?

"בגלל הסיטואציה הלא קלה שנוצרה בליגה אנחנו לוקחים בחשבון הרבה פרמטרים שנוגעים לליגה ברמה כזו או אחרת. אנחנו מאוד רוצים להתקדם בגביע מאוד רוצים להגיע לחצי גמר. נצטרך לעשות צעד צעד אבל בסופו של דבר להתקדם שלב. הליגה זו הלחם והחמאה שלנו הגביע הוא בהחלט בונוס עבורנו, להתרגש , לעשות דברים יפים ולהגיע למחוזות אחרים. אבל אנחנו מסתכלים גם טיפה על הליגה בהכנה למשחק ברמה כזו או אחרת".

בנצי מושל, שאמור לפתוח במשחק היום: "אף פעם לא קל לשחק נגד אותה קבוצה מספר פעמים. יש לנו עכשיו משחק נגד ועוד שבועיים צמד משחקים נוסף שאחריו נחזור לשחק. מסתכלים על כל משחק לגופו ומה אנחנו רוצים מהמשחק ואיך אנחנו עושים שם את הדברים. משחק ראשון בבית הוא תמיד משמעותי וחשוב ואנחנו נבוא לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות".

 

בנצי מושל, שאמור לפתוח במשחק היום: "קודם כל זה היה חשוב מאוד לחזק את הסגל.כולם מבינים שיכולים להיאבק על מקום בסגל ובשביל זה כל אחד יצטרך לתת את המאה אחוז על מנת לשחק ולהוכיח למאמן שמגיע לו להיות בהרכב. בסך הכל תחרות זה דבר בריא וזה היה חשוב למטרות שלנו בליגה וגם בגביע עם העומסים היה חשוב שיהיה לנו סגל עמוק ורחב".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך