רביעי בשבע הרבע. אשדוד רעננה ברבע גמר גביע המדינה משחק מספר 1

מחר, רביעי (10.00, הי"א), תפגוש אשדוד את רעננה למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. ב-27.2 ייערך הגומלין. תורג'מן עשוי לתת לחלק מהשחקנים שלא שיחקו מול בני יהודה בליגה לפתוח
רביעי בשבע הרבע. אשדוד רעננה ברבע גמר גביע המדינה משחק מספר 1

בשנה שעברה הגיעה מ.ס אשדוד עד לשלב הזה, רבע גמר גביע המדינה. היא פגשה את בני יהודה והמשחק באשדוד גמר כבר את הסיפור לאחר ההפסד בבית. הפעם מקווים מאוד באשדוד לעבור את רבע הגמר, בוודאי לנצח בבית (הניצחון הביתי היחיד עד כה היה בגביע על נתניה, בשמינית הגמר) ולהגיע למעמד חצי הגמר.

היריבה שתגיע ברביעי (19.00, הי"א), היא רעננה שנמצאת מקום אחד מתחת לאשדוד עם אותן נקודות. הכל אפשרי במשחק הזה ועל הנייר בבית, אשדוד צריכה לעבור את רעננה. משחק הגומלין ייערך ב-27, באצטדיון בנתניה, מגרשה הביתי של רעננה.

המאמן עמיר תורג'מן עשוי לתת לשחקנים שלא שיחקו או עלו מהספסל לפתוח. המדובר בדין דוד, דן ביטון ובנצי מושל. לאשדוד משחק לא פשוט ביום שני מול הפועל באר שבע בחוץ. אבל עדיין עלייה לחצי הגמר מבחינת אשדוד תהיה הישג לא קטן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך