וובה בראון: "אשדוד קבוצה שמחה שאני ראיתי מבחוץ ועכשיו אני גם רואה את זה מבפנים"

הרכש החדש התייחס לקבוצה. תורג'מן לקראת בני יהודה ( יום א', 19.00, הי"א): מוכשרים בחלק הקדמי". התלבטות לגבי ה-11 וה-18 שיתלבשו. אינברום ובראון שהגיעו לפני תום מועד ההעברות אמורים לפתוח בהרכב.
וובה בראון: "אשדוד קבוצה שמחה שאני ראיתי מבחוץ ועכשיו אני גם רואה את זה מבפנים"
וובב בראון ואור אינברום הפנים החדשות

מ.ס אשדוד מתכוננת למשחק החשוב ביום ראשון מול בני יהודה בבית (19.30, איצטידיון הי"א). הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים בה דיבר המאמןעמיר תורג'מן על המשחק ועל השינויים שערכה הקבוצה בחלון ההעברות. גם וובה בראשון האחרון להצטרף סיפר על המעבר שלו.בראון ואינברום שני שחקני הרכש החדשים צפויים לפתוח בהרכב. תורג'מן מתלבט מי לא רקעלה-11 אלא מי יהיו ב-18. "זו בעיה טובה" הוא אומר. במהלך האימון, עומר אגוזי אחד משוערי המשנה, פרק את אצבעו ויגאל אשכנזי, מהצוות הרפואי טיפל בו והחזיר אותה למקומה.

תורג'מן: "היה לנו משחק נגד קריית שמונה לפני חודש והייתי צריך למצוא שחקנים שיסעו איתנו לקריית שמונה. כי היה חסר לנו שחקנים, הרחקות ופציעות. אני תמיד אוהב שיש לי צרות טובות, בעיות טובות. אני אמצא את הסגל, זה לא אני שאמצא את ה-18 אלא השחקנים ימצאו את ה-18 שיהיו בסגל".

על הלחץ מהאמירה שאשדוד תישאר בליגה:" אני אוהב את הציפיות, אני מעדיף שיגידו שאני לוקח אליפות. וובה בראון היה לפני שבוע במקום שחיפשו אליפות, אין לי בעיה עם הציפיות. מצד שני, השחקנים והסיטואציה שנוצרה לא זאת שתביא לנו את ההישארות בליגה. אלא על ידי עבודה קשה, דרך וההשקעה של כולם מהראשון עד האחרון".

תורג'מן ובראון במסיבת העיתונאים

 

על המשחק שיתקיים בראשון נגד בני יהודה:" בני יהודה קבוצה מאוד טובה ומוכשרת בחלק הקדמי שלה יש להם שחקנים מאוד טובים. בכלל היא קבוצה שרצה ועובדת, קבוצה קשה. אנחנו בסיבוב הראשון הצלחנו לנצח אותך אבל הם באים בתקופה של ניצחונות ותוצאות טובות נגד קבוצות הצמרת כך שיהיה משחק מאוד מעניין ומאתגר. הם קבוצה טובה אבל אנחנו צריכים לבוא לכל משחק במאה אחוז בכדי להמשיך לצבור נקודות. "

וובה בראון אמר: "אני קודם כל מביא את הניסיון שלי. עברתי שנתיים מעולות בהפועל באר שבע עם תארים ושמחות, עשיתי עכשיו קאט וכולי באשדוד. באותה הזדמנות אבקש להגיד תודה ל ג'קי שהאמין בי. היה מוכן להביא אותי לפה, עכשיו החובה עלינו השחקנים, אתמול פעם ראשונה התאמנתי פה ראיתי את השחקנים רעבים, מוכשרים עם אווירה טובה, שזה חשוב מאוד להמשך שלנו. כולי באשדוד. כשהייתי בבאר שבע שיחקנו נגד הקבוצות. כרגע אשדוד קבוצה שמחה שאני ראיתי מבחוץ ועכשיו אני גם רואה את זה מבפנים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך