חמור כמעט גרם למותו של תושב אשדוד – "ראיתי את המוות בעיניים"

לסיפור המלא >>

זהו סיפור שנגמר עם סוף טוב, אבל בסיטואציה מסוימת, הסיפור הזה היה יכול להיות קשה וכואב. בכל זאת, לא בכל יום נהג דורס בכביש בינעירוני חמור, הורג אותו ונפצע באורח קל בלבד. גם אשתו שישבה לצידו סבלה מחבלות קלות. ללא ספק, סוג של נס…

ארז, תושב רובע י"ב כבן 33 החליט להפתיע את אשתו טליה בחופשה מפנקת באילת. בדרכם לאילת ובסמוך לכביש הערבה, פרץ לפתע חמור לכביש, ארז לא הספיק לבלום והרכב בו נסעו הזוג פגע בעוצמה בחמור והרג אותו. כתוצאה מהתאונה, ארז איבד שליטה על הרכב ורכבו התהפך מספר פעמים. למרבה המזל, לאשתו של ארז לא נגרם כלל נזק, ולארז נגרם שבר בשורש כף היד.

עו"ד דניאל שריד

הזוג פונה על ידי אמבולנס לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, שם קיבלו הזוג טיפול רפואי ראשוני וידו של ארז גובסה בסד גבס. מדו"ח חקירת המשטרה עולה כי ארז נהג כחוק ולא היה בידו למנוע את התאונה. משטרת ישראל איתרה את בעל החמור, ולאחר חקירה קצרה עלה כי החמור ברח וכנראה מבהלה קפץ ישר לתוך גלגלי רכבו של ארז. לאחר החלמתו פנה ארז למשרדו של עו"ד דניאל שריד, המתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים. עו"ד שריד הגיש תביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב, ולאחר מו"מ עיקש, ארז קיבל פיצוי חד פעמי בסך של 150,000 שקל.

ארז ביקש למסור מסר לקוראים: "בתאונה ראיתי את המוות מול העיניים, הכל קרה כל כך מהר והייתי בטוח שזה הסוף. ברוך השם שאשתי ואני נותרנו בחיים ונגרם לי נזק קל בלבד. בהזדמנות זו חשוב לי לציין כי למרות שלא היית אשם בתאונה, חשוב מאד שכל נהג ידאג לפקוח את עיניו ולהיות דרוך ומוכן לכל מכשול או תקלה בדרך".

עו"ד דניאל שריד הוסיף ואמר: "ללא ספק, מדובר בסוג של נס, ולמרבה הצער תאונות רבות אחרות עם מעורבות של בעלי חיים, הסתיימו בעבר באופן קשה הרבה יותר. פעלנו באופן מהיר ויעיל מול חברת הביטוח, ובסופו של דבר ארז קיבל פיצוי משמעותי על הפגיעה בידו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך