חלון ההעברות: מ.ס אשדוד מתעניינת בבראון רייכרט, קייטה ופיליפוביץ'

ברביעי מסתיים חלון ההעברות. אשדוד מתעניינת בבראון, רייכרט, קייטה ופיליפוביץ'. קייטה עדיין מתלבט, כך גם בראון, לגבי רייכארט עשויה להיות התפתחות בימים הקרובים ופיליפוביץ' עשוי להגיע לארץ למו"מ.

חלון ההעברות מסתיים ברביעי. עד אז יש למ.ס אשדוד כ-48 שעות לצרף שחקנים שיישחקו עד לתום העונה.

כרגע יש רשימה של שחקנים אשר יכולים לבוא בחשבון. המדובר בוובה בראון מבאר שבע, בן רייכארט מוארחם הבלגית, הסלובני ז'ליקו פיליפוביץ' ששוחרר ממכלן הבלגית ואלחסן קייטה מנתניה.

לגבי החלוץ קייטה, הרי שנתניה כבר מוכנה לשחררו והיא יצרה קשר עם אשדוד שרוצה לקלוט אותו. נראה כי השחקן כועס שלא ידברו איתו, אלא דיברו מיד עם אשדוד וכי הוא רוצה מהם פיצוי. נתניה רוצה לקלוט מגן זר שאיתו כבר הכל סוכם ולכם יש סיוכי שקייטה יגיע לאשדוד.

לגבי הקשר וובה בראון, באשדוד כבר רצו אותו מזן. הוא בעצמו רוצה להישאר בבאר שבע, אבל כמו שזה נראה שם הוא לא ייקבל דקות משחק ובאשדוד כן ולכן ייתכן שגם כאן אולי יהיה שינוי של הרגע האחרון.

בן רייכארט לא משחק בכלל בוארחם הבלגית. באשדוד ירצו לראות שחקן כמוהו בקישור, אבל לא בכל מחיר. שיחה כבר נערכה ויתכן גם הצעה כספית, אבל צריך לחכות ולראות מה יקרה איתו, אולי בשלישי, אולי אפילו ברביעי ברגע האחרון. לא נראה שגם הוא וגם בראון יגיעו.

פיליפוביץ'הסלובני יגיע ארצה. הוא יגיע למו"מ על מנת לחתום. הוא היה אחד האופציות לקשר נוסף זר. היו עוד נוספים, אבל זה לא עלה איתם יפה. יתכן שאיתו זה כן יקרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך