זייקו פיליפוביץ' ממכלן מועמד למ.ס אשדוד. גם רייכרט וקייטה

הקשר הסלובני, 29,שיחק גם במאריבור עם קייטה יש מו"מ מתקדם. לגבי רייכרט עדיין נעשית בדיקה. ישראלי נוסף עשוי להגיע. פורסמו שעות משחקי רבע הגמר.

מ.ס אשדוד מתעניינת בקשר מכלן הבלגית זייקו פיליפוביץ'. הקשר בן ה-29 שייך למכלן ושיחק גם במאריבור הסלובנית. המדובר בקשר מנוסה ששיחק באירופה ויכול להוסיף מניסיונו לקבוצה. באשדוד רוצים את השחקן ואם יגיע זה יהיה במקומו של אדילסון בהייה. במ.ס  מודעים לעבודה שעד יום רביעי הוא המועד האחרון להעברות לכן ההחלטות יתקבלו כבר היום או מחר.

מי שעוד מועמד הוא שחקן מכבי נתיניה, החלוץ אלחסן קייטה. איתו כבר נראה שהצדדים דבירו וכי יש מו"מ גם מול מכבי נתניה. אם זה יקרה תתחזק הקבוצה בחלוץ משמעותי מאוד.

שם נוסף שעלה וגם הוא עשוי להגיע הוא בן רייכרט שמשחק בוארחם הבלגית, אבל לא קיבל מספיק דקות משחק. בקבוצה כבר גיששו עם השחקן והוא גם מעוניין ככל הנראה לחזור לליגה הישראלית. באשדוד מבינים שהיא במומנטום מצוין וחיזוק טוב עשוי להרחיק אותה מהתחתית. יתכן שעוד ישראלי יגיע.

אשדוד העבירה את אדר אווט הבלם הצעיר למרמורק בכדי שיצבור ניסיון. אוהד רבינוביץ' עשוי לעבור להפועל עכו. לא ברור עדיין מהעם רועי בקל ועידן מקדש.

מנהלת הליגות פרסמה את שעות משחיק רבע גמר גביע המדינה. אשדוד תארח את רעננה ב-7.2 ב-19.00 והגומלין ייערך ב-27.2 (19.45) ברעננה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך