מהפך צמוד. מ.ס חזרה מפיגור, ניצחה את אשקלון 1:2 ונצמדה אליה בטבלה

בעקבות הניצחון משער של גדי קינדה בדקה ה-90, נצמדה אשדוד לאשקלון בטבלה ורק פער שערים מפריד בינהן.שער בכורה בליגת העל ליצחק אספה.

משהו טוב קורה למ.ס אשדוד. משחק רביעי ללא הפסד ברציפות בכל המפעלים ואיזה ניצחון גדול האחרון שבהם, 1:2 על אשקלון, באשקלון, לאחר פיגור ועוד משער בדקה ה-90 של גדי קינדה. אשדוד נצמדה לאשקלון ורק הפרש שערים מפריד בינהן. ניצחון גדול.

אשדוד הייתה ראויה לניצחון שיחקה מסודר יותר וסבלנית יותר והכי חשוב הייתה שם עד הסוף. תרתי משמע. זה התחיל לא טוב לאשדוד. בדקה ה-17 בעט יובאנוביץ’ כדור חופשי מ-35 מטר למרכז השער, אבל יואב ג’ראפי השמיט את הכדור לשערו הוא. שער שיכול לשבור קבוצה.

אבל אשדוד חזרה מהר מאוד למזלה לאחר 8 דקות. מאוריסיו קורדיירו קיבל כדור חוץ מצד ימין מטום בן זקו, בבתוך הרחבה, הסתובב מצוין והוציא מסירה ליצחק אספה, שמול שער חשוף בעט לרשת העליונה.שער ראשון של אספה בליגת העל.

המחצית השנייה הייתה צמודה וזה נראה הולך לתיקו. אבל אשדוד אמרה את המילה האחרונה.בדקה ה-87 הורחק אבי מלכה בצהוב שני. 3 דקות אח"כ שילמה אשקלון את המחיר. אלקה עבר בקלות את המגן שלו, הוציא רוחב וגדי קינדה שקיבל קללות כל הזמן מאוהדי אשדוד, ענה להם בשער ניצחון 1:2 לאשדוד.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ’יץ’, יובל יעקובוביץ’ (ויקטור גנב 64, דן ביטון 90+3), יצחק אספה, גדי קינדה, בנצי מושל (דור ג’אן, 72), בלסינג אלקה, מאוריסיו קורדיירו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך