תורג'מן לפני אשקלון בשבת: "כולם מבינים את החשיבות של המשחק אין צורך לדבר על זה"

מאמן מ.ס אשדוד מודע למשחק החשוב בשבת (18.00) בחוץ מול אשקלון. גאנב הבלם יחזור להרכב, כפי שהיה במשחק הגביע מול נתניה.
תורג'מן מחייך
תורג'מן

בשבת (18.00 אשקלון), תצא מ.ס אשדוד לאחד ממשחקיה החשובים העונה, מול אשקלון יריבתה לתחתית בחוץ. המאמן עמיר תורג'מן התייחס למשחק, למרות שמבחינתו הוא לא אוהב את הגדרות "משחקי העונה" או "משחיקם חשובים".

עמיר תורג'מן: "אין ספק שזה משחק חשוב אבל לא הכי חשוב, שבוע הבא יהיה יותר חשוב. זה עדיין לא גמר גביע עבורנו אבל בהחלט משחק חשוב מול קבוצה שמתמודדת איתנו על הירידה ולכן אנחנו צריכים להגיע מאוד מפוקסים ומאורגנים, מאוששים אחרי הגביע כולם יגיעו פיקס אני בטוח וניראה מה יהיה. אני חושב שברגע שאתה מגדיר את זה כמשחק גדול זה משפיע לא תמיד לטובה. כולם מבינים את החשיבות של המשחק אין צורך לדבר על זה, שתי הקבוצות יודעות שזה משחק מאד חשוב עבורן".

על אשקלון: " הפועל אשקלון קבוצה טובה מאוד בייחוד בבית, מדובר בקבוצה מאורגנת ומאומנת, הצוות מקצועי עושה שם עבודה. יהיה לנו מאוד קשה זה בטוח, נצטרך להגיע בשיא הכושר ובשיא היכולת בכדי לעשות את הדברים כמו שאנחנו רוצים וכמו שעושים בתקופה האחרונה, ונצטרך לעבוד קשה בכדי לצאת עם תוצאה טובה".

מבחינה מקצועית הרי שנראה כי ההרכב יהיה דומה לזה ששיחק מול מכבי חיפה, רק עם שינוי אחד, ויקטור גאנב הבלם יחזור להרכב, כמו שהיה בגביע. שחר פיבן עשוי לפתוח בקישור על חשבונו של יצחק אספה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך