מברוק: ניצחון בית ראשון למ.ס והעפלה לרבע הגמר

הגיע הזמן. לראשונה העונה ניצחה מ.ס אשדוד בבית. היא עשתה זאת בשמינית הגמר עם 0:2 על מכבי נתניה והעפילה לרבע המגר. אלקה וקורדיירו עם השערים. חשש לשבר בידו של דן ביטון. תורג'מן: "הורדנו קוף מהגב".
מברוק: ניצחון בית ראשון למ.ס והעפלה לרבע הגמר
טום בן זקן. ניצחון ראשון בבית ורבע גמר (צילום: טוטו פוטו)

אם כבר ניצחון בית ראשון, אז במשחק שאין ממנו חזרה. מ.ס אשדוד ניצחה את ניצחונה הראשון העונה בבית, כשגברה בשמינית גמר גביע המדינה על מכבי נתניה 0:2 ועלתה לרבע גמר גביע המדינה.

אשדוד הצליחה להשיג במשחק הזה 3 השגים. עלייה לרבע הגמר, ניצחון ליגה ראשון וניצחון על מכבי נתניה לאחר חמש שנים וחצי. היא הייתה ראויה לניצחון וזה אולי יתן לה מוטיבציה רבה לקראת המשחק הסופר חשוב ביום שבת, מול אשקלון בחוץ.

אספה לא מוותר (טוטו פוטו)

לאחר מחצית חלשה השתלטה אשדוד על המחצית השנייה. היא תקפה שוב ושוב עד שהשיגה בצדק את השער הראשון שלה. בלסינג אלקה (70) הגיע לכדור רוחב מצוין של דן ביטון והמשיך מקרוב פנימה. דן ביטון המצוין נפגע בהמשך בידו ויצא עם חשש לשבר.

הגיע הזמן לחגוג בבית (טוטו פוטו)

11 דקות לסיום הסיפור נגמר. יובל יעקובוביץ' שלח כדור ענק לדין דוד שהקידם את השוער אלקסלי והגביה למאוריציו קורדיירו והאחרון רק נגח בלילות לשער החשוף 0:2 וסגר רשמית את יצחון הבית הראשון. מברוק כבר אמרנו?

המאמן עמיר תורג'מן אמר על הניצחון הבייתי הראשון: "הורדנו את הקוף מהגב, יש בחדר הלבשה קוף שמנו אותו לפני שבוע. נגד חיפה זה לא עבד, אבל היום ללא ספק הורדנו מעצמנו עול מסויים אבל עם זאת אני עם רגליים על הקרקע זו רק ההתחלה יש לנו דרך ארוכה בעיקר בליגה שזה הלחם והחמאה שלנו. אנחנו צריכים להגיע מוכנים ליום שבת שכבר יש לנו משחק מאוד קשה. במשחק היום היינו טובים בחצי השני בעיקר, שמרנו על השער, סגרנו, עמדנו ויצאנו יפה מאוד, גם כבשנו גולים יפים דרך הצדדים כמו שאנחנו רוצים להראות. משחק מצויין של כולם כולם עבדו כולם נלחמו זאת הדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך